user Era bèna | Hace más de 6 años

700 anys de tradicio? I es milers de mallorquins, catalans etc..? Tambe venien abans? I lo de Pixar as portals tambe es protocol?

user Veí | Hace más de 6 años

Una pregunta: alguien se fijo si el Fabioler iba cojo?

user Necronomicon | Hace más de 6 años

Hombre Miguel, y tu ultima frase? "Quqalqu","vqure", "tans dibarats".

user Miquel Orfila Seguí | Hace más de 6 años

Quan veig com arriba a escriure sa gent a n'aquest medi de comunicació, queda demostrat que ja sigui castellà o català-menorquí es nivell és molt baix. Poso una petita relació des disbarats : Mira que es facil dentendre auhria que ser;Mira que és bo d'entendre ;coneixerlo coneixe-lo , de escriure:d'escriure;voy ablar : voy a hablar; una berración:una aberración; para no fender: para no ofender,ace:hace, no halla:no haya, cavallos. caballos; multitut:mutitud; i deguin de futer-se: ideguin d'enfoter-se. No li fa mal d'ulls a quqalqú tenir que vqure tans dibarats ?

user Per n'esvalot | Hace más de 6 años

Tu i tots els que deis que són 700 anys d'història segur que estau en contra del Toro de la Vega. I també són tan antigues o més. Per què fes demagògia i no voleu aquells i ses vostres si? Digueu lo que digueu es ls animals pateixen i açò a ciutadella i a tot el món es maltracte. Igual que voleu s'igualtat però amb lo dels altres. Amb lo vostre no. Açò representa es més absolut masclisme. Durant tot l'any renega de s'església i sa classe alta i ara és lo més gran? Hipòcrites

user bened | Hace más de 6 años

porque cosen los intenstinos del carnero para que no vaya defecando en la misa o en las calles de ciutadella . deberia dirigirse al maltrato de los carneros y el de los cavallos por soportar tanta multitut de gente mentalmente los animales padecen a parte de anacrónicas estas fiestas siempre son encubiertas si hay accidentes , cada año es lo mismo nos tenemos que ir del pueblo para dar paso a los alcoholicos casos etilicos borracheras y vomitados de toda índole los que influyen son los propios padres dando mal ejemplo bebiendo Gin todo el dia durante dias y dias . es una VERGÜENZA

user M.perea cavaller | Hace más de 6 años

Cavaller significa persona que monta a caballo. Ósea puede ser hombre o mujer Yo soy cavaller pero no montó a caballo

user Ciutadellenca | Hace más de 6 años

Ja esta be de criticar ses festes de MENORCA,i en espasial ses de Ciutadella, es qui no li agraden que no venguin i degin de futer-se amb es semtiments de tot un poble i molts de fore que ja s'ho senten com seues.

user Toni | Hace más de 6 años

Gloriós Sant Joan a tots es Mallorquins i a tota sa reserva nativa de Ciutadellencs!....aço es en el que s'han corvertit aquestes festes,unes festes a on el poble natiu es minoría.

user Biel | Hace más de 6 años

Otro año más de masificación de personas alcohol.... Ya no es lo que era..