user Carolina M | Hace más de 6 años

Mala educació talvegada de les passatgeres. Poca empatia talvegada de la açafata. Mesura desproporcionada talvegada del pilot. I ja tenim s escusa tots per duscutir: sa llengua.

user antialdaba | Hace más de 6 años

Govern i Consell que grave sería dejar a pasajeras así en salidas de emergencia. Disimulad un poco que ganais un dineral. politiquillos de turno.

user Gesuino | Hace más de 6 años

Todo esto es muy parecido a los dedos rotos...a la violencia sexual de el 1 octubre....por favor antes de hablar que se leen los regulamientos internacionales de aviación!!!! En los aviones los idiomas son inglés y el de la nación...Cataluña nos es nación!!!!es un hecho de seguridad de todos los pasajeros..

user Xec | Hace más de 6 años

Ben fet! I trist que passin aquestes coses, i que molts tendesquin a culpar les víctimes. Cosa molt pròpia per una societat acostumada a acotar cap. De vegades per evitar situacions complicades, de vegades per no rebre garrotades, de vegades perquè no te duguin a cuartelillo, de vegades perquè no te treguin d'un avió.Sa raó sempre és des client, sempre que aquest no s'indigni perquè li facin girar de llengua. Cap a castellà, clar, perquè si hagués estat que diguessin a un client que ralli català tothom trobaria normal que qualcú es pugui indignar, encara que sigui per anar de bcn a menorca, totes dues bandes amb es català d'idioma autòcton.I és que clar, com que "tothom sap castellà"... com si fos natural i no conseqüència de lleis que així ho imposen! I clar, després si vols viure amb normalitat en sa llengua autòctona en lloc de defensar-te molts d'assenyalaran; molts d'aquests perquè ells han assumit sa covardia de girar de llengua automàticament per evitar l'escarni.

user Bond | Hace más de 6 años

De un conseller ndependentista no se puede esperar nada bueno. Ya lo han demostrado.

user ex alumne miquel maria | Hace más de 6 años

Señor Miquel Maria, antes de xerrar pensi un poc les coses!! (aso me deies cuan hem donaves clases)Aquestes dues señores han vulgut y han sigut protegonistes de una gran mentida! Passatgers del aquell vol saben y donen tots la rao a vueling nose que tant de escandol.. Menorca es Española no Catalana com volen ( o es pensen) es politics menorquins!

user Vergüenza ajena | Hace más de 6 años

Quizás esa anciana no habia tomado su medicación para los nervios, pero nuestros representantes politicos, deberian pensar las cosas un poco antes de ponernos en ridículo a todos, ya que hablarían en nuestro nombre. Lo qué si pensaré bastante será mi voto. Ya sé seguro a quien no votaré.

user PATETIC | Hace más de 6 años

Na Margarita Camps ha tingut el seu minut de glòria...patetic...jo consider que vas ser una mal educada per no voler parlar el castellà a una persona que no entenia el català...simplement és EDUCACIÓ

user Som bilingue | Hace más de 6 años

Es politics diuen que s'adoptaran ses medides necesaries per es cumpliment de es drets de es ciudatans de Balears ... Que vol dir aixo ? Que sa tripulacio tambe haura de apendre es Catala? Com a s' Hospital. Semble increible que s'anteposi es dialecta a sa profesionalitat

user M.L.G | Hace más de 6 años

GOVERN Y COSELL pateticos los dos, por favor no hay cosas mucho mucho más inportantes que dar tanto bombo y platillo a lo de esta señora. El capitán seguro que hizo lo correcto y muchos pasajeros hay de testigos para saber realmente que paso con esa señora. CASTELLANO,CATALA,EUSKERA, ANDALUS, GALLEGO ETC todos nos entendemos eso es lo importante una gran riqueza en lenguas.....PAZ Y ARMONIA PARA TODOS Dejar ya el tema es que aburre....