user parkings modernos de pago | Hace más de 6 años

Con lo fácil que es hacer parkings con parquímetros y todo resuelto, para cobrar que los parkings tengan sombrajo.

user josep | Hace más de 6 años

per ser, els que vulguin anar a peu, tindran que demanar permis, els i faran pagar una taxa, per desgats que podan causar al cami?, sembla tot un disbarat comb la copa d´un pi?, cuan vaig viure a menorca( molts d´anys). no vaig veure tans desproposits, com s´estan produin ara, i aixo que ja un gobern progresista diuen.

user Ciutadellenc | Hace más de 6 años

Molt be!!! Ara sa gent d'aqui... Noltrus no podrem anar a macarella ja, 5€ per anar a sa platja, quan noltrus pagam tots es impostos que nos Dema en, ja es es colmu. Vull turisme, perque visc d'asso, pero crec que els residents tindriem que tenin un avantage o ajuda, Hi ha millors solucions per tots, molt triste. S'ha acabat anar a dinar a macarella :(

user Miguel | Hace más de 6 años

Los que hablen catalán tendrán preferencia en el billete ¡

user Votante | Hace más de 6 años

Nuevo negocio de este año, reventa de billetes de autobús a Macarella. ¿de qué se toman las infusiones los políticos del Consell?

user josep | Hace más de 6 años

al bus que surt a la foto, semblan als que surten a las peliculas de segons quins paisos sudamericans, tots destartalats, i plens de gens com a borregos, donarem una imatge de pais pobre i primitiu, que ens fons es a lo que anem, amb aquestas i d´altres disicions absurdas que es prenan, sembla que els gobernans del consell, els i be gros el barco.

user MENORQUIN1 | Hace más de 6 años

Entiendo que para ir a determinadas playas solo se podrá ir en vehículos sin que estos puedan estacionar, lo otro de un autobús puesto como único autorizado a un amiguete, seria un fraude, una estafa y una discriminación.- Que solo se puede ir en autobús, pues todo el que quiera llevar pasajeros a la playa se pone de acuerdo con los que quieran ir y, a la playa en autobús, nada de autobuses autorizados a los compinches.

user Jordi | Hace más de 6 años

Soc un funcionari i tinc feina assegurada per tota la vida. Parlo el català (amb títol) i no vull que ningú em faci nosa a la meva platja. Com menys turisme vingui, millor. Tot per mi i la meva barqueta. Ah, els que visquin del turisme, que es fotin, es podien haver presentat a funcionaris, son dropos.

user papepipo | Hace más de 6 años

que ridículo, dios mio.

user Chiuaua | Hace más de 6 años

Que es turistes hi vagin amb autobus me pareix molt be,pero i es menorquins?sols han xerrat d'ells.Aćo vol dir que noltros podrem anar-hi amb cotxu no?venga ya,me pareix horrible que noltros no poguem disfrutar de ses nostres platjes quan volguem.