user de LÔ | Hace más de 6 años

Tant és si es fa al pouet com si es fa a la Salle, però necessitam un centre de salut en condicions ja! En es Banyer ja no hi ha puesto per atendre a tots els usuaris i l'edifici de es banyer es podria reformar i fer un segon geriàtric o un centre de dia, que es del ramal ja ha quedat petit i hi ha molta gent amb llista d'espera per una plaça... ja sabem que en pocs anys a Menorca hi haurà més gent gran que jove, aixi que hauríem de pensar amb el futur del poble.

user Para Paquito | Hace más de 6 años

Paquito : No solo lo que ha pasado en el Ayuntamiento de Alayor ,mira como funciona el Mateo Orfila, y el centro médico de Alayor en estos momentos.

user Pepita | Hace más de 6 años

I on aprcarem es cotxos es vesins de dins es poble? On aprcaran es pares per deixar es fiets a ses escoles? Sa gent major com baixara i pujara fins es centre de salut? I mentres, un edifici historic com La Salle que caigui a trossos... ple de rates tot. OLÉ!! Ah clar, que es señoritos de alayor tienen chofer y garaje o Mutua.

user Alaurenc | Hace más de 6 años

Creo que seria todo un detalle por parte del CLERO ceder ese edificio al pueblo, ya que el pueblo le a dado mucho al CLERO (Reforma de Santa Eulalia, compra de Sant Diego (que no fue barato) diria que les ayudaron con dinero publico para la reforma de Cas Corvu (sin certeza, pero seguramente fue asi,) y seguramente no pagan IBI) dicho todo esto creo firmemente que el pueblo se merece un detalle por parte del CLERO.

user Xumeu | Hace más de 6 años

Jo ho tenc molt clar es per què s’ha de fer a nes Pouet i no a La Salle. Es solar de La Salle NO és públic, i per tant, s’Ajuntament l’hauria de comprar (no menys de 1.000.000€) per poder-lo cedir a s’IB-Salut, en canvi es solar des Pouet si que és de s’Ajuntament i només seria cedir-lo sense cap despesa. S’ideologia de que es “doblers públics no s’acaben mai”, que es va aplicar a s’Ajuntament d’Alaior amb PSOE-EU, veig que encara perdura en certs dirigents de lo que ara és Junts per Lô, i açò me fa tremolar. A part, crec que sa zona des Pouet és molt més accesible, i per tant, idonia, hem de tenir en compte que és es Centre de Salut d’Alaior, Migjorn, Mercadal y Fornells, no només d’Alaior. Lo que tampoc entenc ara és que sa mateixa parcel•la que va proposar PSOE-EU ara no lis vagi bé perquè es qui governa ara és el PP.

user Petrus Barrera | Hace más de 6 años

Que verguenza tener una Alcaldesa que en vez de pensar para los ciudadanos que tengan un buen servicio lo destruye muchas plazas y no hace nada vergüenza PP!!!!!!!!!!!!!

user Atura es bous | Hace más de 6 años

Paquito Joan MIlano de Luis, prente un gotet d'aigu i respira.

user Mentirosos | Hace más de 6 años

Sabes perfectamente que si el Govern quiere se puede hacer el Centro de Salud, lo que dices son excusas y más excusas.

user Xec | Hace más de 6 años

Paperot del pp de lo!!!!!! Proposen una mesura que no es pot. Que expliquin el perquè no volen l'edifici de la salle

user Jordi | Hace más de 6 años

En toni no el vol der a nes centre de salut, tot son excuses toni que te coneixem!