user El Fari | Hace más de 5 años

Soc d'una familia que no té cap xalet per poder llogar, no tots ho tenim tant fàcil. I si per ajudar an es restaurants et refereixes a totes ses families que fan 15 dies a Menorca, fan sa compra an es Mercadona i com a molt un o dos dies surten a sopar fora i lloguen cotxes amb Okcars, crec que fa falta un poc més de "rebot" per aquet restaurant, bar o super. Per no dir, que ja sortia an aquet diari s'altre dia, que ja hi comença a haver oligopolis an es lloguers d'estiu. Evidentment per part de sa gent que es pot permetre tenir 3, 4 o 10 xalets buits tot s'hivern

user Per El Fari | Hace más de 5 años

Es qui tens poca idea ets tu ( com es nota q ETS d SA familia hotelera!) Qui te una casa o xalet per llogar contracta a una Senyora per netejar, a un jardiner per es manteniment d SA piscina i es jardi, al centre contable pq Li dugui es comptes i finalment i de rebot fa que es resnt , es bar i es súper de es costat tenguin un client mes ( pq com a bon llogater tb guía i ajuda als seus hostes).

user El Fari | Hace más de 5 años

Molts teniu poca idea de com funciona açò. Un hotel, per petit que sigui, dona feina a molta gent: recepcionistes, kellys, jardiners, camarers si hi ha bar, cuiners... Un airbonobo no dona feina a ningú i així es perden puestos de feina, contribucions a sa SS, etc. Aquets lloguers només fan que es rics , que ja tenen més d'una casa a s'illa, puguin fer encara més doblers sense tributar res i sense contractar a ningú.

user motel | Hace más de 5 años

aha! així hi ha crisi hotelera i no baixada del turisme!

user El l9co | Hace más de 5 años

La realidad sube el paro no os enteráis de nada si alquilan en negro los vahos vivirá algo mejor no mucho pero mandas al paro a tu tío primo amigo cuñado etc6 luego l culpa del gobierno preguntar en restauran y tiendas como fue la temporada y haber si se puede denunciar a los ilegales de vacacional y se acaba el rollo yo acabo con esto en 10 días máximo eso sí

user Luichi | Hace más de 5 años

Lo que está claro es que todos los pequeños comercios, restaurantes, tiendas, etc. Están haciendo caja y alargando la temporada, y no es gracias a los grandes hoteleros.

user calavera | Hace más de 5 años

lo que deja riqueza en la isla,pero el pogresismo no esta x la labor

user Idò | Hace más de 5 años

Com menys turisme hi hagi, més riuen els funcionaris-comisaris polítics de més. Oh wait, i ara ens tornen a enredar dient que volen dur turisme cosmopolita... Pot ser algun tzar de l´antiga Rusia o algun emperador Romà?.. Mai més!!!

user Donald Trompeta | Hace más de 5 años

Joan el problema no es Papa (que también) el problema se llama PSM(MES) y PSOE. Que están supeditados a las ejecutivas y hoteleros malloquines pues, los de aquí, poco pintan.

user Colin | Hace más de 5 años

Otra vez nos lian con algunos cifras, no se de donde lo vienen y con lo que los apartementos han quitado clientes a los hoteles... Mentira total. Han venido menos turistas y punto. La oferta de la isla en General es demasiado caro por lo que dan a los clientes. Asi nos va. Y los buenas noticias sobre el estado de la General no nos ha traido un turista, a revez. Tampoco ayuda la doble ecotasa, con lo que han hecho nada para mejorar el Ambiente y funcionalidad para los clientes , que pagan. Tampoco nos ha ayudado la miseria del cierre de Favaritx y Macarella. Para que pago vacaciones de 2000€ para quedarme atrapado en la General en plena sol y sin ver mis playas favoritos. Lo han liado el pez y ya estamos con los peores cifras de paro por agosto. Bravo!