user KKDVAK | Hace más de 4 años

Prefiero a Valtonic

user anton | Hace más de 4 años

cromabosch:Durant la guerra els dos bàndols van fer molts disberats.Uns defensant el govern elegit democràticament i l´altre fent un cop d´estat(allò si,va ser un cop d´estat) La diferència és que després de la guerra es va continuant afusellant gent.I molts vam haver de cantar el cara al sol quan erem uns infents i no ens anava ni venia res d´allò.En quan a que es canta la internacional en tots els mitins del PSOE és mentida.

user 2000 | Hace más de 4 años

mohamed:mentir es gratuït ja ho sabem, però es te de ser mala persona en mentir en una cosa així.

user mohamed | Hace más de 4 años

Llibertad CDRs que feian focs artificials amb goma2.

user Torcuato | Hace más de 4 años

Si se tiene que prohibir el Cara al Sol, también se debería prohibir la Internacional, bajo cuyos sones se han matado a más de 100 millones de personas. Precisamente la Internacional es el himno que se canta, puño en alto, en todos los mitines del PSOE. Aquí la cuestión es muy sencilla: o todos podemos gozar de libertad de expresión o ninguno. Lo que no puede ser es prohibir el cara al sol y no la internacional. Y lo que ya es surrealista es ver a los mismos que ensalzan a Valtonyc intentado prohibir las canciones de los otros. Ya estamos cansados de esta distinta vara de medir.

user cromabosch | Hace más de 4 años

Cromapons i els qui parlen de fosses i genocidis haurien de saber que sa fossa comuna més gran d'Espanya amb diferència està a Paracuellos del Jarama on es va practicar un vertader genocidi, s'assassinat colectiu més important de sa guerra, allà també hi ha enterrats uns quants republicans anticomunistes a més d'altres partidaris inocents des "nacionals", hi ha que veure lo ofuscats i encegats que estan ets guerra civilistes parlant de fosses des de que un des pitjors presidents que hem tingut juntament amb Sánchez i Rajoy, el ranconios de ZP va voler reescriure una història a la mida del seu sectarisme i va fracassar perquè la història no es pot canviar i l'han d'escriure ets historiadors i no polítics revanchistes.

user armandorampes | Hace más de 4 años

En Torrente s'ha fet gran.

user joan | Hace más de 4 años

nunca defendere que alguien recite citas con el cancionero de la FE en sus manos o de memoria el cara al sol,pero no me digan que no es insultante que el gobierno balear (en minusculas,no se merece mas) subvencione a un terrorista del rap huido cual cobarde Puigdemont un concierto cuando musicos y poetas malviven trabajando por la cultura y a este gamberro se lo dan calentito.

user nascut el 43 | Hace más de 4 años

Durante unos años los tres Himnos oficiales españoles eran el Himno Nacional, sin letra y los otros dos con letra que fueron el Cara al Sol , himno de Falange y el Oriamendi, también con letra, del Carlísmo. Incluso por la Radio Nacional se interpretaba, aunque solo con música, la primera parte del tercero, luego una parte del segundo y finalizaba con el H. Nacional. Es historia vivida y grabada . Al último comentario precisarle que los muertos generalmente badmitidos y contabilizados entre los dos bandos por una u otro causa son unos pocos miles menos del medio millón, que no son pocos, pero que lo del "millón de muertos "es el título del segundo tomo de una trilogía escrita por Josep María Gironella, y que en su prologo explica porque dobla el número en el título. pero se proscribe hablar del autor pues estropea titulares que repetía un vicepresidente de gobierno, que habiendo sido librero no leía. Un solo muerto ya fue demasiado.Recomiendo empezar con " Los cipreses creen Dios"

user cromapons | Hace más de 4 años

El feixisme torna a reivindicarse i aconsegueix que la majoria dels lectors del Menorca si sumin. Es trist que els delinquents tinguin el recolçament de l'estat mentre en Valtonyc té que exiliarse. El cara al sol i el Viva España son els crits amb que s'afusellaba als republicans espanyols, mès d'un mil.liò de morts i les tropes feixistes entrant victorioses per les capitals d'Espanya deixant enrere tot un reger de mort, despres va venir la postguerra, la repressió on mitja Espanya tenia que ajupir el cap davant la xuleria, les humil.liacions i els abusos a les dones dels guanyadors, tot al ritme del cara al sol i el Viva España. Es per aixó que sempre sem remuorà la conciencia al veure com un feixiste reivindica l'odi de mitja Espanya contra l'altre mitja.