user @mevisII | Hace más de 4 años

Ja fa bé s'administració de comprar terrenys, a Menorca està tot en mans privades i son contades ses zones que pots anar a caminar per el camp. Sa redacció de sa noticia, pixarada fora de test, culpant a sa gent de vandalisme quant s'administració ha passat olimpicament d'aquestes instalacions desde que es van abandonar

user Per queixes | Hace más de 4 años

Perdona Quiexes si es ven un solar carregar de ruines per 30M deuros també el compram? No fotem 800.000 més inversió és un disbarat pero no son seus..

user Carlota | Hace más de 4 años

A jo el que em fa oi és que haguem de pagar per un terreny militar que teòricament és de tots. Trob que tot el que es public s'hauria d'utilitzar pel que fos necessari en cada moment. Els terrenys hauria de ser de la població, no del exèrcit com si fossin particulars

user Queixes | Hace más de 4 años

Si no es fa una cosa la gent es queixa, i si es fa també. L’any passat tot eren queixes per falta d’aparcament a Favaritx, i ara que es compren els terrenys per fer l’aparcament també. Si no es compra o es lloga un terreny, no es pot fer res. Per exemple l’aparcament de La platja de Sa Mesquida és de lloguer i és caríssim. També paga lloguer l’ajuntament per Sa Sinía des Cuc, el de Vasallo, el de davant “sa Mutua”, etc I si es fes pagar el realment tot que costa amb parquímetres, també hi hauria queixes.

user @mevis | Hace más de 4 años

Un respeto para los neandertales, cuyas pintadas son consideradas -y lo son- obras de arte. Y, además, no escarbes mucho en tu propio ADN que a lo mejor te llevas alguna sorpresa que no esperabas de hace unas cuentas decenas de miles de años de antigüedad.

user mevis | Hace más de 4 años

Los partidos progres ecolojetas como siempre obsesionados en gastar dinero para adquirir trozos de la isla que no sirven para nada ni aportan valor añadido alguno a la sociedad. Además en este caso también adquieren como propina unos edificios ruinosos y cochambrosos que costará mucho dinero solamente su derribo y desescombro. En cuanto al estado lamentable de dichos edificios, fruto de los más bajos instintos de ciertos sujetos indeseables, dice mucho de la asquerosa clase de homínidos y antropoides infrahumanos que por desgracia pululan entre nosotros, conviviendo en nuestra sociedad sin ser merecedores ni siquiera del calificativo de PERSONA. Llevamos varios milenios sobre este planeta y parece que algunos (bastantes, más bien) no han evolucionado desde los tiempos de los neandertales.

user Sara | Hace más de 4 años

Sa noticia explica tot el menys important, pero no diu res de l objectiu i el per que de tal despesa a conte nostra.

user Per Curiós | Hace más de 4 años

Bò tu que trobes que 800.000e per un solar i fer aparcaments a (més des cost de fotre ses ruines baix) és realment necessari per Menorca? Quaants de carrers que dan pena desde fa anys podriem arreglar? Ja està bé sa broma però quan es doblers son des altres festa grossa!!

user Curiós | Hace más de 4 años

Jo trob que es edificis no els volen per res, si es vol fer una zona d'aparcament és igual com estiguin de "bombardejades" ses casetes no? Total, acabaran desapareixent. Treure notícia de qualsevol cosa..., però açò sí, m'ha agradat es tò literari des text ;)

user Roman | Hace más de 4 años

Para qué las quieren?