user Menorqui | Hace más de 4 años

Molt bona idea, encara que també seria MOLT útil que TOTS es polítics vus devallesiu es sous i fora dietes i plusos!!!!!!

user bep | Hace más de 4 años

Com diu carregat de raó Joan Pons i surt avui per aquest Diari ja és "s s’hora que es polítics facin esforços equivalents an es que ells exigeixen a sa ciutadania que els manté a través d’imposts cada vegada més alts i abusius. ¿Per què no un ERTE a sa classe política fins que se solucioni sa crisi econòmica? ...Comencin a predicar amb s’exemple, senyors polítics. Se mos acaba sa paciència."

user M.Rajoy | Hace más de 4 años

Quiero que mi partido vuelva a tenes shobressh en b, y recortar en sanidad !!

user No os mereceis el sueldo que cobrais | Hace más de 4 años

Y no seria mejor que os bajarais el sueldo a la mitad y lo dierais para comprar test y así acabar con la intranquilidad de todos ? No os mereceis lo que cobrais , esto hay que solucionarlo cuando se pueda y acabe esta película de miedo que tenemos por culpa de vuestra inutilidad como políticos.

user Natxete | Hace más de 4 años

Natxo, són els únics que proposen coses viables i els que més feina fan amb diferència. Un poc de rigor abans d'opinar.

user Un Menorquín | Hace más de 4 años

Parecería algo obvio, pero con la clase política que sufrimos hacen bien en recordarlo. El ibi está a las puertas, Ya no solamente en Ciudadela, sino en toda la isla. Hay que cortar el grifo pero ya, cada mes que dejemos pasar sin recortar, hará la pelota más grande. Menorca, 8 ayuntamientos, 1 consell, asesores, chiringuitos varios.... Sólo nos faltaba tener embajadas en el extranjero.

user Mai MES | Hace más de 4 años

Natxo al manco proposen mesures i no els de s'equip de govern que ses mesures que proposen equivalen a res...mes feina es qui governen i menys comunicats de prensa que tots ben cobren....

user Trist | Hace más de 4 años

PP y Ciudadanos,en ciutadallenc aso es diu mesclar ous amb caragols.

user Natxo | Hace más de 4 años

A quin mon viu C's?? Tal vegada pensen que es gastara en floritures o que s'estalviara??? Es doblers no bastaran per tots es ajuts que faran falta a persones necessitades i perdules en ingressos. Ja podrien aportar idees profitoses i no obvietats. I tot lo que faci falta sortira d'alla mateix: de sant Joan no, des contribuents que.... puguin pagar. Talvegada fa falta repensar es pressupost com s'ha demanat al consell insular.

user titu | Hace más de 4 años

Ale venga feuvos un floc que i te que haver durus per l'any qui ve