user Caresdures | Hace más de 3 años

Aquí ningú entén la paraula ilegal? Així esteim a Menorca y a Balears en general. Volem fer es calaix de tot l'any y mes, en 6 mesos, es turisme es la gallina de los huevos de oro, però ja es gallina vea. Em vengut sa festa, em vengut ses platges...tot lo que més estimavem, ja no queda res. Érem uns privilegiats, fe una paella es diumenges a sa platja, na a vera, disfruta Sant Joan, disfruta des poble y de aquesta marevellosa illa. Però res, mus estimam més explota ses mines fins més enllà y l'infinit, fins que ja no quedi res. Hi si alquiles el meu cotxe cual taxista, però sense llicència ni permisos ni res? Hi si dones servei de restauracio al menjador de casa meva, sense llicencia ni res? Que trobau? Lo que voltros voleu es una Cuba. Teniu molta cara y molt dura. Prest no vindran doctors, policies, professors... Com està passant a Eivissa, tot per la gallina vea de los huevos de oro. RIP Menorca.

user Menorquí | Hace más de 3 años

Qui vulgui llogar a es mercat turístic que llogui, però pagant sa corresponent llicència. Com a gestió, serà necessari limitar i mantenir una proporció que no afecti a es mercat immobiliari. Qui més té, més paga no? I qui no ho entengui que apreti dents.

user Ciutadella | Hace más de 3 años

Què deu voler dir oferta ilegal? Que no paguen impostos i només se beneficien es qui lloguen? Com podeu estar ďacord amb açò? Estic espantat de tots es comentaris ^en verds^

user Mar | Hace más de 3 años

Por favor que dimitan ya los del Consell, un gobierno socialista -comunista es una combinación un tanto extraña. Cómo hemos llegado a tener tantos incompetentes, tanto enchufado de los huevos que no sirven para nada más que hacer más agujero en las arcas con sus salarios. No se les ocurre nada bueno. ¿Me pregunto dónde está la gente de Menorca que no puede más con la situación?. Si no os hacéis visibles el invierno que viene va a ser el más duro en décadas. Me encantaría una cacerolada delante del CIME.

user Xisco | Hace más de 3 años

Es más, espero que multen a todos los que tengan anuncios de alquiler de pisos turisticos ilegalmente

user Xisco | Hace más de 3 años

Ponerle todos los dislike que querais panda de vagos, que aqui muchos nunca han movido im dedo y quieren cobrar por todos lados ! Espero que no alquileis ni un piso con los precios descontrolados que poneis ! Yo estpy muy deacuerdo con Andreu, cada piso que no esté en Airbnb es uno mas para los de la isla !

user jack sparrow | Hace más de 3 años

La web es la jungla y la presidenta va de Tarzana!

user I ha que veure | Hace más de 3 años

I ha que veure lo que l´hacienda ha deixat de cobrar durant molt anys del alquilers ilegals que feian i fan els guiris. Lo pitxor es que els politics ho saben i no han fet res. Lo trist es que te que venir una pandemia per arreglar coses. I lo mes trist es la guerra politica que tenim ,jo no soc désquerres pero veig que volen arreglar coses que els de dretas sempre han fet la vista gorda= a corrupció.

user alterego | Hace más de 3 años

comparto comentarios anteriores excepto el de Xiscu (seguro que es un funcionario) el lema de nuestros Gobernantes es A JODER EL TURISMO, aunque da de comer a casi todos.-- disfruten lo votado

user toni | Hace más de 3 años

Foteu al camp ja, inútils del Consell. Quin paperot, no volem mantenir ja més temps gent incompetent com voltros.