user Aitor | Hace un año

Gonvern Balear i Consell Insular de Menorca, espabileu!!! Es Urgent llimitar el número de cotxes i motos de lloguer i que TOTS ELS VEHICLES SIGUIN 100% electrics.

user Menorprince | Hace un año

Estamos igual que cualquier verano, pero este año la flota de vehículos de alquiler es muy reducida y los visitantes optan por viajar con su propio vehículo. No entiendo que tipo de interés persigue esta noticia.

user Logan | Hace un año

Nadie se ha percatado que el lema este verano de las navieras era, "A Baleares con tu automóvil". Tenemos que admitirlo, Menorca en verano no es para los que vivimos aquí y esto va a empeorar si no se pone freno, algo que dudo con estos políticos inútiles que tenemos.

P.Delmonte Dalt ses Penyes | Hace un año

@Jose! La vergüenza eres tú.

user Practicantee | Hace un año

y las velocidades que usan... te adelantan a 100 y mas de 120 todos llegan con un stress que raya el cielo... como se nota que llegan de la península, te adelantan y encima te gritan... ellos le llaman vacaciones... panda de amargados.

xec xec | Hace un año

ja lo dije hace años , o se amplian las carreteras o se restringen vehiculos de alquiler que no pagan impuestos de circulacion, asfaltar algunos tramos tampoco se ha hecho y nadie sabe en que se gastan los presupuestos anuales para carreteras.

user joan ciutadella | Hace un año

vus han menjat es cap amb sa reserva i voleu viure com en es S.XIX, pero de agafar es cavec no en voleu sentir xerrar, tranquils es 800 espartanos de es consell prest s ho poliran tot, fondus europeus incluits i despres plorareu en paro.

user joan ciutadella | Hace un año

no fa falta, no, es desdoblament no fa cap falta, amb es cami de cavallsho tenim be.

user Miquel72 | Hace un año

Aquesta pressió de transit tampoc la poden suportar ses entrades a nes nostres pobles i ses carreteres secundàries, no se soluciona tot es problema només fent una autovía/desdoblament. Apart de que s'haurien de preveure es girs a l'esquerra en tot es traçat, o sigui que cada 3-4 quilómetres un pont de formigó en plan autopista, i per suposat tots es usuaris que surtin de qualsevol propietat aferrada a sa carretera només podrien anar cap a la dreta, i anar a girar a nes següent pont. Altre problema serien totes ses casetes i horts de gent que viu aferrat a sa carretera, a mes de dos lis expropiarien mitja tanca, a algún li tocaria esfondrar sa caseta per fer sa nova carretera. Es pas per Es Mercadal seria unaltre punt de conflicte, per suposat que no val res de lo fet allà. Sa majoria de ses corves i es traçat actual no és compatible amb una vía ràpida de dos carrils per sentit... hi ha moltes coses a tenir en compte, no és només escriure a Es Diari que volem un desdoblament, pensem-hi.

user La veu | Hace un año

I cuant acotaran un nombre de politics inutils? Qui es que no veu que sa carretera general no basta, que fa mes de 20 anys que ho estan diguent, sembla mentida...ojala li agafi un embus a tots es defensors de sa carretera antiga