user joan | Hace más de 2 años

Jo en canvi no tenc que demanar perdó per res que jo o es partit que vot hagi fet, perquè mai hem participat en cap repressió ni un ni altre. Ara bé condemno qualsevol crim o tortura vengui d'on vengui. Ses xifres que dones pel que fa a Espanya són molt exagerades menorcadriver i falten ses víctimes del Front Popular, ara clar contant assassins com a víctimes o represaliats com amb es cas del Brigada Marquès o ets assassins comunistes del Senyor Gimier... Sa democracia a Espanya la van dur franquistes com Suarez amb sa llei de reforma política i els comunistes que demanaven abstencio en el referendum que la va aprovar van fracasar rotundament. Mentre Stalin va viure Carrillo i cia van ser còmplices i fanàtics aduladors del genocida. Es comunisme "modern" com tot comunisme no aporta més que fam, miseria i repressió per tot arreu, que ho demanin a Cuba, República Bananera de Venezuela, Corea del Nord... I es comunisme està prohibit a quasi tota Europa de l'est que el va patir.

menorcadriver menorcadriver | Hace más de 2 años

Jo Som comunista i deman-ho 500.000 millons de perdons per les morts de segles passats, per totes les injusticies que s'han fet en nom del Comunisme. (Ara Joan fes el mateix tu amb els 100.000 morts i millons de represaliats, despres del 39). No vull que aixo torni a passar mai mes. Pero recordin que En es meu Pais que es diu España, tenim democracia gracias al Partit Comunista, entre altres. En aquest Pais, el comunisme ha ajudat a moltes familias españolesa superar aquesta crisis mundial. El comunisme esta ajudant a un desenvolupament tecnologic cap un mon mes sostenible i verd. El comunisme abans era un insult ara es un cumplit. El fascisme, esta Prohibit a mes de un Pais europeu, el comunisme no. Si, es pot ser comunista modern.

user joan | Hace más de 2 años

Té tota sa raó Blas. Hi ha hipòcrites que ara posen es crit al cel i donaven suport a ses barbaritats i vertaders delictes d'odi de Valtonyic. Cromapons: Del "odi" que sempre atibueixes a tothom sense mirar-te al mirall, en pots "sentar cátedra" que hi entens molt. Ses ideologies que més han predicat i practicat l'odi i la lluita de classes i s'extermini de classes socials senceres són ses marxistes leninistes. Els comunistes van causar a la Xina: 82 milions de morts, URSS: més de 21 milions de morts, Corea del Nord: 4,6 milions de morts, Cambodja: 2,4 milions de morts, Iugoslàvia: 1.172.000 morts... i "suma i sigue" com diuen en castellà. Els seguidors de les deries de Lenin, Stalin, Mao, Pol Pot, Carrillo, la Pasionaria i companyia són els campions absoluts de l'odi, a la "burguesia" en particular i a tots els no comunistes en general. Aquests són els que, en tost de provar de donar lliçons, haurien de demanar cent cinquanta milions de perdons.

user cromapons | Hace más de 2 años

Se sent, en els comentaris, en la foto, l'odi feixista cap a la diferencia, cap els diferents, es nota que ha arribat VOX. El feixisme sempre ha estat cruel amb els debils i sumis amb els poderosos. Es per aixó que aquest pais ha arribat l'ultim a la democracia.

user Alexia | Hace más de 2 años

La verdadera lástima es que en España haya tan pocos jóvenes comprometidos en la defensa de los valores occidentales, valientes como esta señorita y capaces de mostrarse sin complejos en contra del discurso oficial del multiculturalismo abyecto que está claramente a favor la invasión descontrolada de Europa por parte de africanos musulmanes. Los que la están atacando son los mismos que defienden a criminales como Valtonyc, Hasel y demás escoria por el estilo. Luego este gobierno socialcomunista dice que quiere eliminar lo que llamaron Ley Mordaza. Estos son los que quieren eliminar eso que llaman falsariamente la Ley Mordaza... siempre que sea para ayudar a los enemigos de España y a los delincuentes en general a campar a sus anchas fuera de la ley y contra las fuerzas del orden.

user Ummagumma | Hace más de 2 años

@Blas, sabes lo peor? Lo.de Valtonyc es libertad de expresión. Lo de esta chica se tiene que denunciar. Es la doble vara de medir de este país.

user Blas | Hace más de 2 años

Ya están los nuevos inquisidores fans de Valtonyic pidiendo la cabeza de esta joven por protestar pacíficamente contra la inmigración ilegal. Para verdaderos delitos de odio los del delincuente Valtonyic, ahí van unos ejemplos: "Que pena que no haya cerca gulags como Siberia. Un pistoletazo en la frente de tu jefe está justificado o siempre queda esperar a que le secuestre algún GRAPO. A ver si ETA pone una bomba y explota. Para todos aquellos que tienen miedo cuando arrancan su coche, que sepan que cuando revienten sus costillas y exploten brindaremos con champán. Mi ansia aumenta cada vez que reprimen comunistas y vuelan mis ganas de entrar en la guerrilla, así que, que sigan que sigan y el próximo Paracuellos será en mi puta isla. Jorge Campos merece una bomba de destrucción nuclear. Llegaremos a la nuez de tu cuello, cabrón, encontrándonos en el palacio del Borbón, kalashnikov. Le arrancaré la arteria y todo lo que haga falta. Bauzá debería morir en una cámara de gas..."

Espresso Bilbo | Hace más de 2 años

Leicester y Bradford son solo dos ciudades de Inglaterra, pero hay muchas similares. Busque en línea mezquitas en estas ciudades, entonces tendrá una buena comprensión de lo que puede ser el futuro de España.

user aristas | Hace más de 2 años

La denuncia es por Joven, por Falangista o por ser frente a la Embajada de Marruecos ? Por lo demás, no ha vociferado nada que no veamos, padezcamos , suframos ni que se aleje de la realidad. Sólo ha faltado incorporar el avión patera de Palma ... La culpa , claro está, de Bush y Aznar.

menorcadriver menorcadriver | Hace más de 2 años

Nada. A esta señorita, creo que no le pasará nada. No lleva coletas ni rastas y seguro banda de la Toga no encontrará evidencias solidas. !!A ver si por una vez me equivoco!!