user menork | Hace más de 2 años

Definitivament es TSJIB te poc o res d'imparcial. Des de l'inici ha estat sempre al servei del Govern. Vergonyos.

user Masca | Hace más de 2 años

Ahir vaig anar a un popular i molt concorregut restaurant de Meracdal, i tot i que hi caben més d'un centenar de persones, ningú em va demanar res. Ni a jo ni a ningú dels que entraven. I els cambrers amb la mascareta sota el nas. Si ningú fa cumplir la norma, no val la pena posar-la

manu menorca manu menorca | Hace más de 2 años

... no me extraña que haya negacionistas... estamos rodeados de gentes que aún creen en dios y eso...

Lerdi Lerdi | Hace más de 2 años

A jo ... sa veritat. Cadascú que faixi el que vulgui amb el seu cos, n'hi ha que fumen, n'hi ha que fumen, n'hi ha que consumeixen sucres refinades, n'hi ha que fan esports de risc, n'hi ha que es vacunen, n'hi ha que veuen 8 hores de TV cada dia, ... Però és escandalós s'esclexa segregadora que estan obrint amb es tema des certificat Covid, sense cap mesura sanitària/científica/moral que el pugui recolzar, ja que dels arguments que es publiciten a diari no n'hi ha que ho justifiqui. És fotut però que integrem aquestes mesures, que les normalitzem, i que nosaltres mateixos ens convertiguem en els seus defensors, que és el que està passant i malauradament me dóna sa sensació que tot açò no ha fet sinó començar.

user Kapak | Hace más de 2 años

Como bien dijo Rocio Vidal sobre Miguel Bose: “La coca, a cucharadas. Pero aleja esa vacuna de mi vista que a saber qué mierda le ha puesto Kill Gates para matarnos a todos”. Me se de mas de uno que el sábado no pudo entrar en un restaurante por no tener certificado, pero luego me lo encontré en un conocido bar de copas que salía del baño con la nariz blanca.

user Jmaxss | Hace más de 2 años

Necesito un argumento claro y conciso que especifique adecuadamente y con fundamento cuál es la diferencia de porqué alguien vacunado con pasaporte puede entrar a una cafetería y un vacunado o no vacunado sin pasaporte no puede entrar , si los estudios ya han demostrado que estes o no vacunado la transmisión es la misma . Con el 80% de población vacunada, en algunos hospitales el 85% de ingresados son personas con las dos pautas completas . Y ahora hay puntos de vacunación en centros comerciales en plena calle , muy adecuado y sanitario ...

user Showmustgoon | Hace más de 2 años

rezzePero entrar a un Camp de fútbol? Ja et dic que no he mostrat res de res, tan sols dic "bon día".

Jan Smith John Newman | Hace más de 2 años

Pregunta para los privilegiados con pase covid ¿No os da ni un poco de vergüenza saber que disponéis de licencia para contagiar? A ver si váis a ser vosotros el problema y no la solución. Nos están engañando continuamente con normas políticas nada sanitarias y la población sigue el juego. Despertad por favor, que pronto será tarde.

user Aturdit | Hace más de 2 años

@Rezze, perdo? Informe't be. Jo tambe em pensava que hi havia controls per viatjar, pero se de gent que ha viatja aquests dies i res de res. As futbol, 80000, encara que tenguin certificat, contagien i es contagien. No te cap sentit res, nomes passar per es tub i controlar a sa poblacio. Fins i tot, encara que fos util, que no ho es, existeixen uns drets individuals que no es poden trepitjar amb s'argument (excusa) d'emergencia sanitaria que ja s'estira com es xiclet.

user rezze | Hace más de 2 años

AturditPer entrar a un camp de futbol has de presentaro,per viatjar s'estan demanant un altre cop covid pass o pcr...nose ..