user Pep Sánchez | Hace más de 2 años

Estic emprenyat Perquè he anat sempre a aquests talaiots pels drets humans des de que van començar a fer aquet acte. Ho faig pels meus principis i amb el meu temps lliure, amb la meva benzina per anar a algun jaciment i participar-hi. Però ara em diuen que resulta que els que organitzen això COBREN diners del consell per fer-ho. És de tenir molta barra, mentres tots anem allà altruistament per defensar el que pensem que és injust, uns quants d'una associació en concret posa la mà per a que papà consell els hi pagui. Això hauria de fer-se GRATIS I en cas de que el consell posi diners, aquests haurien d'anar a organitzacions que ajudin directament a refugiats com Open Arms o semblants. Aquest govern que tenim és de locos

manu menorca manu menorca | Hace más de 2 años

,., dentro de nada se montarán desfiles para bendecir animalitos salpicando con agua... seguro que tendrán más tirón mediático que este encendido de talaiots, supongo que porque será más importante que los derechos humanos de la gente que sufre en el mundo... por lo que veo en el foro, mucha gente parece tener claro su orden de prioridades...

user Hathor | Hace más de 2 años

Els voluntaris que defensem els drets humans DDHH que s'estan violant arran de la inoculació kobid19 tampoc cobrem res: Associació Bona Ona, Menorca Acción, Baleares Acción, Associació Nura Pro Vida, etc... És ridícul encendre quatre torxes per defensar els DDHH quan s'estan cremant els Drets Fonamentals de tota la Humanitat i dels Infants de tot el món amb la obligatorietat de les vacunes covid19. DESPERTA!!!!

user Biel Olivar | Hace más de 2 años

Com a voluntari de varies associacions de fa molts anys vull dir lo que tindria que saber tothom. El voluntaris no cobram RES, al contrari, possam a més del temps gasolina, telèfon, etc. A Menorca els voluntaris a associacions som moltíssims: Creu Roja, Caritas, GOB, Illa del Rei, Amics dels camins, Amics de la Mar, Entrepobles, Amnistia Internacional, etc etc etc. ( no totes participen a aquest acte). Aquest acte practicament no costa res a les administracions, ni a Balears, ni als altres llocs a ón es fa: Catalunya, País Valencià, Murcia i Andalucía, ni tampoc a Libia, el Marroc o Tunisia, a ón també es comença a fer.

user Kike Villalonga | Hace más de 2 años

Como puede haber tanto inepto con tan pocos metros cuadrado?

user akoako | Hace más de 2 años

Consell de Menorca, mil maneras de perder el tiempo en cosas improductivas....

user Pájaro Espino | Hace más de 2 años

Gran evento. Propio del Sr. María y Doña Susanita. Ganas de vender humo y salir en la foto, yo no puedo subir pero para hacer el payaso todo vale. Ya os queda menos !!!!!!

user Mar73 | Hace más de 2 años

Y qué tiene que ver la prehistoria con todo el tema social, dejad en paz los monumentos y no os subáis encima, incívicos, esta noticia va directa al Patrimonio de la Humanidad para que vean cómo tratáis en la isla a los pobres monumentos protegidos. Quién os da el visto bueno para tal barbaridad?, es el segundo año que lo hacéis en contra de la opinión ciudadana. Sensibilizarnos? de qué? de ver como nos pasan por encima a los españoles, de ver cómo nutren a los de fuera y nuestros pobres ancianos que no tienen ni para la calefacción con la mísera pensión después de trabajar toda una vida, qué tipo de broma es esta? Voy a poner un gimnasio exclusivo para que esta peña entrene la idiotez!!! porque no lo son más por falta de entreno, matrícula gratis.

user Llorenc Pons pons | Hace más de 2 años

Bonu ... Sembla un paripé, només esper que cumplesquin ses mateixes normes que ens demanen als ciutadans: que no hi pugin damunt. També m'agradaria saber qué costa aquesta història, a veure qué fan amb els meus impostos.

user Nostromo | Hace más de 2 años

La próxima vez que visitemos los talayots con amigos de la península que suelen venir en verano de vacaciones, nos subiremos todos en grupo a disfrutar de las vistas, echar fotos, videos y si nos apetece, incluso nos tomaremos unas birras, y si algún vigilante del Consell o quien sea, nos dice algo, le recordaremos estos actos de los illuminati de turno, promocionados por el propio Consell y por el ínclito Sr. Maria. Si esos tienen derecho a subirse a hacer sus gansadas, el mismo derecho lo tenemos todos.