user RubiolDePeix | Hace más de 2 años

Molt bé Menorca en teoria illa reserva de la biosfera, i un ou! Esque dever, acabarem com Eivissa o com sa part oest de Mallorca prest carregada de carreteres per tot, solars per a construir-hi hotelets i nyetes mont. Esque no n’hi ha de sent al món, i tota sa gent que posau comentaris negatius perfavor pensau un poc que vos pensau que vindràn més guiris a nets hotelets perquè fagin un pàrquing més gros a punta mati? Ja veig es New York time’s explicant sa nova ampliació des pàrquing i tots ets nord-americans agafant es bitllets per anar a veure punta nati (tot és conya eh) Bé ganes de riure ja per no plorar Una altra cosa, sa nova llei que havia de fer es consell sobre menorca reserva de biosfera avont és? bo que tanta estona, si no frissam es guiris mos menjaràn, es joves fugiràn de s’illa i es convertira en una illa dormitori. Ale a reflexionar!

user buho | Hace más de 2 años

¿y no lamenta el asqueroso edificio de hormigon y a pocos centimetros de la orilla construido "demunt es pla" en Fornells?

user Ummagumma | Hace más de 2 años

Leyendo los comentarios ya sabemos quiénes somos los que doblamos el lomo para poder vivir trabajando y los que trabajan en sus mesitas de funcionario de los que sí trabajamos de verdad.

user Joan | Hace más de 2 años

Esper que faixin pagar a nes pàrquing.

user baixamaner | Hace más de 2 años

Jo tampoc ho entenc, a l'estiu es impossible anar a Punta Nati, hi ha mases cotxes, el cami solament hi pasa un cotxe, ara fan el parking mes gran, hi aura mes cotxes, mes follon. Trob que aixó es pensar amb els peus i no amb el cap.

user esfumado | Hace más de 2 años

Es que no lo entiendo. LLevamos escuchando a los tremendistas y agobiados, quejarse de que en verano hay masificación durante 2 meses. Pues bien, por una vez, que un ayuntamiento, decide ordenar, ampliar, mejorar y facilitar el aparcamiento para que no sea incomodo y un suplicio llegar al lugar, ver, y marchar. Volvemos a tener a los de siempre impartiendo cátedra al resto. Espero que algún día todos los anti turismo radicales nos digan de donde les vienen sus ingresos. Nos llevaríamos una sorpresa?

user Miquel | Hace más de 2 años

CALLAU JA!!!!

user Joan | Hace más de 2 años

Quantes tonteries com arguments per rebatre l’opinió del GOB. Si fos per voltros fotem carreteres a pregonda i binigaus.Sou els típics que quan rebeu visites fardau de sa natura, de caminar pel cami de cavalls,etc. Que hi feis aquí a part de fer malbé la illa? Podeu respondre: empresaris? Especuladors? Lloguer de Cotxos? Lloguer turístic? Avam? Per saber un poc més de la vostra educació i poc coneixement del que ha lluitat Menorca per aturar la urbanització de la costa històricament.

user aristas | Hace más de 2 años

¿ Llenamos P.Nati de coches y nos negamos a poner allí energías renovables ? Vaya tropa zurda que tenemos. ¡ Qué años hemos perdido en arreglar la ciudad ¡ Unos nos rob@n la pasta y otros nos quieren rob@r el cerebro.

user Francisco de Asís Zumárraga | Hace más de 2 años

La alternativa es que los turistas no vengan y así mejoraremos todo menos nuestras rentas.