Zascatrasc Zascatrasc | Hace un año

Después es poden anar a fer sa foto a Fitur a presumir de destí de qualitat, ni un servei tan básic tenim i sa carretera 8 anys amb una obra sense acabar, aplegau tots des consell i tancau amb clau.

Un Menorquín Un Menorquín | Hace un año

Joan MagaresNo viajo tanto como me gustaría...pero 3 o 4 al año caen, y te aseguro que autobuses, pocos. Lo de montar una parada en la rotonda del obelisco lo veo una gilipollez supina, para eso tenemos la estación de bus. Con los aviones nos pasa igual , hay que ir a Mallorca para conocer mundo con precios/horarios decentes. El Menorquín de temporada en verano viaja poco y el que se lo puede permitir, no es usuario de bus. Fuera de temporada , está el cuñado que te sube y recoge.

Tururu Tururu | Hace un año

@siglo 21: Un bus llancadera faria es trajecte nomes de rotonda a aeroport, 3 minuts de ruta, no faria falta esperar gaire... Pero de fet, es bus Mao-Aeroport podría fer aquesta feina combinant un viatge sencer i un esmitjat... En ves de estar aturat 40 minuts cada hora con fa en estiu i 50 en hivern...

user Joan Magares | Hace un año

Un MenorquínLos turistas son los primeros que usan el transporte publico. Sí piensas lo contrario es porque sales poco de la isla de Menorca. O ni siquiera, vas de vacaciones. Aunque el gasoil este por las nubes no nos puede faltar el trasporte publico que lo pagamos todos. Que ya nos han quitado muchas lineas en Menorca por la pandemia y que ya no han vuelto claro. Y este año son coches ni taxi no sé que va a ser de el turismo de Calidad que demanda Menorca. La isla se hunde y os encanta.

user Siglo XXI | Hace un año

TururuAixò no té sentit perquè si has de baixar i esperar a que arribi el bus llançadera és exactament el mateix que anar fins a Maó i agafar el bus que et porta a l'aeroport.

Tururu Tururu | Hace un año

Ben d'acord amb Joan Llufriu. Una aturada opcional a rotonda de obelisc, i un bus llan¢adera per fer es trosset. Aixi tots els ciutadans i turistes de Ponent i Centre deixariem de estar discriminats.

user Ramon | Hace un año

TururuDeu meu, Quin nivell !!! Enseriu fateu mira !!! Estéim una mica farts de es teu eslogan. Consell ,MaoMenorca, Fotent es Turisme . No teniu polítics a Ponent, nomes ho deman ?? Per que es molt noble de sa teva part sempre plora i culpa a nes demes, ets patétic !!! No Ho feis tot be, Ponent , pues no fotis merda allá ont no nia !!!

user Biel Pons | Hace un año

Bla, bla, bla, según explica el director insular de Transportes, Damià Moll. MÉS, problemes per Menorca,

aa objetividad bb aa objetividad bb | Hace un año

El problema no es jurídico, sino de voluntades. Una verguenza ,una isla "Eco" reserva etc... y que el transporte público tanto para residentes como visitantes sea tan deficiente. Eso si , problemas juridicos para ir en bus a Macarella o los faros no han encontrado, porque debe ser ?

user Joan Llufriu | Hace un año

Però si és tant senzill com que l'habitual línea d'ara anticipi una nova parada a l'aeroport entre Alaior i l'estació de bus de Maó, per favor!! Ho han fet durant anys amb les parades del Mateu Orfila i dels instituts de Maó!!!!!!