user Mariona | Hace un año

És flipant! Veure aquesta aberració ambiental que hem ocasionst entre tots noltros i només mos vé en es cap xerrar de doblers i polítics??? És que és al.licinant! Com ha d’anar bé el món? Esteim acabats!

user bikeramazon | Hace un año

Obligar la empresa tener un registro de actividad de limpieza y fecha semanal visible para el publico en internet.

Walla Menorca Walla Menorca | Hace un año

Resumint: Organització desinteressada interessada en ocupar es lloc de FCC. Sa sol·lució é smolt facil que es faci una UTE i els dos tenguin lo que volen , uns diners i els altres, platges netes.

user Mr. Smith | Hace un año

Com ja era d'esperar, tot és teatre... aquest equip de govern en sap fer molt de teatre, ja ho ha demostrat, i evidentment mos venen açò de "eco" i "reserva de sa biosfera" però si observam ses partides de gasto que es Consell destina a neteja de platges, netega de marges de carreteres i camins, i netega de camí de cavalls, francament sa quantitat és bastant inferior de lo que es gasten a Eivissa (on governa sa perillosa dreta) tinguent Menorca més platges a conservar, i més hectareas de terreny protegit... però com dic, no és res nou, lo que passa que mos fan creure una cosa i és un altre. Menorca està en decadència política, inversions que no es fan, paguetes i probablement corruptela política amb clientelismes i xiringuitos, doblers, molts doblers malgastats... és més que necessari un canvi.

user Nostromo | Hace un año

Aquí tenemos otro ejemplo perfecto para que todos esos ilusos que se llenan tanto la boca intentando vender Menorca como un destino de lujo, se bajen de su arcoíris de los mundos de Yuppie y se callen para dejar de hacer el ridículo.

user no som ningú per xerrar | Hace un año

Els humans hem embrutat la mar i ara mos queixam. Jo no ho faria net tampoc, que tant menorquins com turistes vegin en quin estat està la mar.

Sgto. Pedro Marqués Sgto. Pedro Marqués | Hace un año

Otra muestra del celo con que el Consell gestiona nuestro dinero. Y el conseller del ramo si está ni se le espera. Sabe que si no abre la boca esto se acaba olvidando y así pasan los meses y las paguitas seguras a fin de mes.

user buho | Hace un año

¿Lo de eco-soberanistas es solo un eslogan?

user SOJOGA | Hace un año

Se ve claramente que es una táctica del Consell y los de Mes para fastidiar en primer lugar a los ciudadanos que visitan la zona y sobretodo la imagen de Menorca. Mucha Ley de Biosfera pero ellos se llevan cada mes su sueldo. Viva el Consell!!!

user Pasen y vean | Hace un año

Es que si el Consell de gasta el dinero en limpiar playas luego no le queda para enchufar amiguitos, pero no os preocupéis, unos cuantos comentarios con fotos en instagram #Mdeplayasenmenorca #mejormevoyaotraisla y la Susi nos envía la brigada. Tener fe menorquines