Tururu Tururu | Hace un año

Clar que está justificat... Tenen un parxis de sis per es viatgets, i si son manco ses partides queden descafeinades. Clar que si, Andreuet. "Com mes serem, mes riurem", diu sa dita... Encara que, en aquest cas, de qui s'enriuen es de tot un poble.

user Blas de Lezo | Hace un año

Joan LlufriuAçò tu, el PSM i s'extrema esquerra que ja el copiau a Avel·li amb es despilfarro, es viatges innecesaris i ses formes de respondre quan vos emplomen. Es veu que es fanatisme partidista és tan gran, que en hi ha que defensen lo mateix que feia Avel·lí quan es que ho fan són des seu partit.

user Joan Llufriu | Hace un año

Veig que enyorau n'Avel·lí...

user Blas de Lezo | Hace un año

Joan PonsEvidentment m'he equivocat a s'entrada d'abans quan he dirigit al senyor Bep Bo i no a Joan Pons el següent comentari: Decir que Gomila lo ha hecho "molt be" es poco, en realidad es una santa! que, aunque no lo llevaba en el programa se ha subido un insignificante 40 por ciento el sueldo y no es nada oportunista y esta cargada de convicciones y coherencia, por eso mientras por una parte ella misma aplaudía a los defensores de Sant Joan tradicional de la la asociación Salvem Sant Joan por otra parte mandaba a la concejala del PSM Laura Anglada a la mini-manifestación contra Sant Joan tradicional convocada por unos anarquistas de Mahón y que fue un rotundo fracaso en la plaza de la Catedral. Así de buenos sois todos los craks de la extrema siniestra y los separatas, incluida por supuesto, la que ha abierto la boca por segunda vez en toda la legislatura desde su enchufe en el nuevo chiringuito de "igualdad", que, por supuesto, pagamos ente todos los contribuyentes. Que malos son todos los demás y que buenos todos vosotros Joan Pons, baixamaner y cía. A diferència de amb el comentari de Joan Pons, amb el del senyor Bep Bo no hi puc estar més totalment d'acord de lo que hi estic.

user Josep Pons | Hace un año

galldelavallNo ho veus de que ens queixam? En aquest cas de com tiren es doblers de tot es poble i damunt responen amb prepotència i xuleria en tost de demanar disculpes. Sobre lo demés que dius, tot son opnions. Apart de que s'ajuntament només té competència en educació de 0-3 anys (no en hi pot haver mai de bulling, ni fracàs escolar aquí), jo de cada vegada veig als infants i joves pitjor educats i pitjor instruits. Faltaria més que fumessin on està prohibit. Molt de fraçàs escolar tenim a sa Comunitat Autònoma.

user galldelavall | Hace un año

Tens rao, Josep Pons, però a la vegada hem de pensar on hem arribat quan el millor que ha fet un polític és NO Acudir al que sigui. Per altra banda, no se de que vos queixau, jo cada vegada veig als infants millor educats, es ben nota que som ciutat educadora, ja no hi ha bulling a s'escola i ningú fuma a s'institut.

user Blas de Lezo | Hace un año

Bep BoDecir que Gomila lo ha hecho "molt be" es poco, en realidad es una santa! que, aunque no lo llevaba en el programa se ha subido un insignificante 40 por ciento el sueldo y no es nada oportunista y esta cargada de convicciones y coherencia, por eso mientras por una parte ella misma aplaudía a los defensores de Sant Joan tradicional de la la asociación Salvem Sant Joan por otra parte mandaba a la concejala del PSM Laura Anglada a la mini-manifestación contra Sant Joan tradicional convocada por unos anarquistas de Mahón que fue un rotundo fracaso en la plaza de la Catedral. Así de buenos sois todos los craks de la extrema siniestra y los separatas, incluida por supuesto, la que ha abierto la boca por segunda vez en toda la legislatura desde su enchufe en el nuevo chiringuito de "igualdad", que, por supuesto, pagamos ente todos los contribuyentes. Que malos son todos los demás y que buenos todos vosotros Joan Pons, baixamaner y cía.

user Josep Pons | Hace un año

Benvolguda Carla, no et pots ni imaginar s'alegria tan gran que ens acabes de donar fa un parell de dies a moltíssims ciutadellencs (i ciutadellenques clar) anunciant que no series a s'Ajuntament per Sant Joan , aquesta darrera decisió teua ha estat, no ho dubtis, sa més encertada i celebrada de tota sa legislatura amb diferència, a més, segur que no notarem cap canvi respecte a quan es suposa que treballes. Aprofit s'avinentesa per demanarte un altre favor igual d'important, podries enmenar-te també a Andreu? Sobre tot no estigueu per idees. Si estiguessiu per açò vos en podem donar un parell, peregrinació a Pyongyang a adorar al rei-president de la monarquia comunista hereditària de Corea del Nord, a Bèlgica a protestar amb Sant Valtonyic i el proletari Puigdemont... I ja com a darrer desitg, encara que ja sé que darrerament no hi esteu gens acostumats, sí es viatge vos el poguéssiu pagar voltros mateixos seria encara molt millor.

user Bep Bo | Hace un año

Joan PonsVius en el passat. Avui en dia tothom comenta que Gomila està fent i permetent tot el que criticava desde la oposició. Tirar doblers. Pagar viatges per caprici a polítics i funcionaris afins de sis en sis. Contractar a dit i endollar a amiguetes i amiguets. Passar dels requisits que marca la llei de contractes. No aplicar una relació de llocs de treball que va fer fer i hem pagat els contribuents, només perque no ho volen els policies que perdrien privilegis respecte a la resta de funcionaris. No posar-hi ordre i consentir el creixent desgavell a la policia. Polititzar Sant Joan. Abandonar la gestió i emprar l'ajuntament per fer propaganda i política partidista. Emprar l'alcaldia com a trampolí per perpetuar-se en la política com a diputada...

Jules Jules | Hace un año

Mire señor Cardona, nadie envió tanta gente como ustedes, excusas las justas. Pero por favor envíen a alguna comitiva de 200 como ustedes a algún lugar del mundo, por muy lejos que sea, para coger ideas de cómo acabr un tramo de 5 km de carretera en 7 años, sencillamente, por que ustedes no sirven, ni para lo uno ni para lo otro. Si compran un Falcón para llegar a todo, lo petan...