user Aturdit | Hace un año

Es deure de qualsevol institució en millorar sa qualitat de vida d'es poble. Possibles mesures: Parquings per turistes a ses afores i uns bussus que els entri a n'es poble cada 15 min. (Necessari preu econòmic i no negoci). Limitar cotxes de lloguer, vols, vaixells, etc... Eliminar tot inclòs. Hotels reformats i no de nous. Lloguer ilegal eliminat. Preus per residents tarifa plana i no descompte estafa. Llicencia turistica només en zones no residencials. Parquings per residents a ses platges i els altres bus. Aturar lo de hotels botique a n'es poble. Ja n'hi ha prou. Aturar s'especulació, no tot val per fer negoci. Reduir impostos als residents i a negocis locals (ja no hi ha qui pugui mantenir un negoci obert) Taxes, nòmines, Irpf, fems, ibi, impostos de succecions, etc... Etc... Només son idees, però farien sa vida més fàcil a sa majoria de gent

user Ciudadana | Hace un año

ENHORABONA als Ciutadellencs!!! Han convertir Sant Joan en una festa de “masificación, botellón y condón”. Dicho de otra manera, han convertido una fiesta medieval de las más bonitas de España en una “horterada de adolescentes etílicos”. Que les aproveche!. Yo hace ya años que ni me acerco. Bona masificació per a tots!!!

Bond,James menorquin errante | Hace un año

A esto se le llama morir de exito.La solucion no es facil por no decir imposible.La fecha coincide con el fin de curso y la estupida costumbre de pagarle un viajecito al niñ@ a Menorca,junto con un paquete de preservativos.La oferta de alojamiento es brutal, y en consecuencia la de barcos mas brutal aún. La pela es la pela.No es posible regular la libertad de desplazamiento de las personas porque es anticonstitucional.La situacion no es nueva y se repite año tras año independientemente de quien gobierne en el ayuntamiento.Y la cosa va a peor.¿Quien le pone el cascabel a este gato?

user | Hace un año

Todos sabemos que esto va a ser un gran problema este año. Las personas que aman la fiesta y llevan dos años sin celebrarla, deberían tener el derecho de poder disfrutarla sin todo el lio que se va a formar por culpa de las borracheras. Los comas etílicos van a estar a tope, saturaran el centro de salud, que de por si ya lo esta. Va a ser un caos este año más que nunca, y como siempre los políticos no hacen nada más que dar vueltas en círculos de un año a otro. Hay una solución; acaso no esta prohibido consumir bebidas alcohólicas en la calle? No están prohibidos los botellones? Dormir en la playa? Hace las necesidades en la calle o f**** en la vía publica? Porque no se pone en practica la normativa? Se publicita que esto será así, y no viene ni el tato. Y la gente de aquí, a disfrutar. Que ya se lo merecen, digo yo!

user Kapak | Hace un año

no som ningú per xerrarTiene que ver que tenemos un ayuntamiento en general y una regidora en particular muy preocupada por lo que pasa en nuestras fiestas. Seguro que antes de ponerse a buscar solución a chorradas que han salid en el periódico esta ultima semana, ha encontrado antes la solución a los auténticos problemas de la fiesta ¿o no?¿O están mareando la perdiz sin buscar soluciones a la llegada masiva?¿volverá a decir la alcaldesa que le ha cogido por sorpresa?¿la solución de la masificación de Carla Gener es no estar ella en Sant Joan para que haya una persona menos? Estoy intrigado a ver que proponen.

user Bep M. | Hace un año

Sa massificació de gent per sant Joan és un fet. No d'ara; de ja fa anys. Si s'ajuntament i consell no tenen ni idea de com gestionar açò, haurien de mirar quines mesures prenen altres administracions (nacionals o internacionals) amb problemàtiques similars de gernació. Clar, però açò ja s'ahauria d'ahever pensat abans. No ara que ja tenim sa festa damunt.

user Nuska | Hace un año

He necessitat viatjar amb barco a Mallorca i no he pogut perque simplement no hi havia travessies programades, un cap de setmana des mes de maig… Per Sant Joan…Barcos a mansalva!! Menors sensa acompanyament d’ adults…que només venen a beure i a fer porqueries. Pares incapaços de veure lo que realment fan es seus fills…. Es un despropòsit total… Tot està permès… Malament anem. Port de Palma. Entrada de creuers REGULADA. Allà si que es pot fer..

user no som ningú per xerrar | Hace un año

KapakI què té a veure amb aquesta notícia???

user Mac7070 | Hace un año

Menorca s'ha convertit en una illa que tots prostitueixen i en treuen profit sense cap tipus d'escrúpols ni consideració cap els seus habitants que tant se la estimen ..bé alguns no massa

user Kapak | Hace un año

Tranquilos, la concejala de Podemos Carla Gener deja de acudir a actos oficiales de las fiestas para ponerle solución. ¿O no Carla? ¿O es el viaje este tuyo y de Andreu Cardona donde enviasteis a 6 personas por las 2 de todas las otras ciudades donde daban las soluciones?