user Fidel | Hace un año

Menos mal de este fenomenal Gobierno que tenemos, por fin alguien pone a todos los fachas en su sitio, sin Sánchez los fachas camparían a sus anchas, menos mal por de la nueva ley de Memoria que los dejare donde deben estar. Por desgracia Cs se vuelto un partido de ultraderecha, más a la derecha que Vox, los unicos que valen la pena son los de Ciutadella.

user CIUTADELLENC | Hace un año

baixamanerUna de ses característiques des comunistes (per exemple Fidel Castro i molts d'altres) es negar ser-ho abans d'arribar al poder. Una altra es estigmatizar com a "feixistes" a tothom que no pensa com ells. I una altra és empresonar, torturar i assassinar a tots es disidents i a tothom que no pensa com ells. Si no ets comunista ho disimules molt bé perquè, fins a on pots, actues com ells. I a Alemania com per sa major part d'Europa es comunisme està prohibit per ser sa ideologia més criminal que ha existit mai amb més de cent milions d'assassinats.

user Nostromo | Hace un año

manu menorcaCuando desde tu indisimulada ignorancia, mezclada con esa rabia incontrolable que te caracteriza contra el llamado franquismo, te refieres con desprecio a un "pollo alado" (que yo sepa, todos los pollos tienen alas...), debes saber que lo que adornaba nuestra enseña nacional antes del actual periodo constitucional, no era ningún pollo, sino más bien el águila de San Juan, emblema de los Reyes Católicos. No se trataba por tanto de ningún símbolo franquista o fascista, sino que viene de varios siglos atrás. Por lo demás, tus vomitonas antifranquistas, igual que las del tal baixamaner, no merecen ni la más mínima atención, al carecer del mínimo rigor histórico-científico ni de objetividad alguna.

manu menorca manu menorca | Hace un año

... qué suerte tienen en Ciutadella de Menorca, teniendo un precioso obelisco en medio de la plaza del Borne, que todo el mundo aprecia y respeta por recordar el hecho luctuoso de la razzia otomana, la tristeza de la partida de cautivos y el saqueo de la ciudad... lo que reafirma el sentimiento de pertenencia y resistencia, unificando a los ciutadellencs/enques... qué diferencia con ese adefesio maonés, pergeñado por militares y ya sabemos qué sale de lo que conciben esos individuos... militaroide, partidista, confesional y con un pollo alado que ya quitaron, el lote completo para un despropósito patético...

user baixamaner | Hace un año

CIUTADELLENCNi jo sóc comunista ni trob q vostè sàpiga el q es el comunisme i per ser més precís dir q a un país gens susceptible de ser d'esquerres com Alemania ara mateix estarían demanant-li explicacions al comentarista q jo he retret, per feixista. O sea q menos lobos company.

user ciutadaciutadella | Hace un año

Es veu que extrema esquerra i talibans comparteixen ignorància, fanatisme i afició per destruir monuments. A España el front popular de ses esquerres ja va cremar i destruir biblioteques, obres arquitectòniques, pintures, escultures, imatgeria religiosa... Un patrimoni artístic i cultural de valor incalculable.

user CIUTADELLENC | Hace un año

baixamanerT'has ben autoretratat. Açò passa a les anomenades eufemísticament "democracies populars" que en realitat no són més que tiranies comunistes gens democràtiques com Cuba o Corea del Nord. Tampoc aporta res de nou, és lo que han fet sempre es comunistes: empresonar, torturar i assassinar a tots es disidents i a tothom que no pensa com ells. Totalment d'acord amb Blas de Lezo. Tot es meu suport. Molt bona iniciativa!!

user Bep Bo | Hace un año

baixamanerA totes ses democràcies d'Europa menys Espanya -que cada dia és menys democràtica i més d'extrema esquerra- està prohibida s'apologia des comunisme. Aclariu-vos ses idees els d'extrema esquerra, la ideologia més criminal i deshonesta del mon és la dels comunistas i els seus aliats, responsables de més de cent milions (100.000.000 milions) d'assassinats arreu del mon. I d'açò, del comunisme, en feis exaltació cada dia i des de el govern.

user Paco PV | Hace un año

¿De verdad qué a mediados de 2022 aún les preocupas más esto que la fila de kioskos oxidados, cerrados y llenos de pintadas que afean nuestra querida plaza Explanada? Es hora de avanzar, ¿no?.

user Sete | Hace un año

Errante, los que tienen los días contados son Sanchez y todo su séquito, y los espabilados del consell