menorcadriver menorcadriver | Hace un año

Lagrimas de Facha, Buenas noticias para los ciudadanos Españoles. Meses de profecias catastroficas a la basura. Ahora que los bancos devuelval los 60.000 millones y que las grandes compañias paguen proporcinalmente c0mo yo. Si se puede gobernar mejor que la derecha. Es bastante facil. PPV🤮X

user CIUTADELLENC | Hace un año

I va comentar que el PSOE sanchista té un zero en ética? Va comentar que Sánchez va dir que no pactaria amb Bidu i ho ha fet? I que també va dir que no pactaria amb Podemos i ho ha fet? I que va dir que amb Podemos al govern no podria dormir i els ha ficat al govern i som s'únic pais d'Europa amb comunistes al govern? Va comentar que Sánchez va dir que sobrava el ministeri de defensa i pujarà es presupost de defensa. Que ens empobreix a tots però tira més de 20.000 milios amb els xiringuitos de Irene Montero. Campió d'Europa d'inflacció (més des 7 % quan va començar la guerra a Ucraina). Va criticar al govern anterior per pujar un 7 % es llum i ell ha arribat a passar del 300 %. També, a pesar dels ajuts d'Europa és el campio del deute públic i dels impostos directes i indirectes que ha pujat exponencialment a tots es espanyols; clase mitja i pobres també, eh! Ens demana que estem menos temps a la dutxa pero ell i els seus agafen el falcon per anar per tot. Sánchez té cents d'assessors endollats i el seu govern mils. Mai hi havia hagut tants de ministres i ministeris... Es únics models psocialistes-sanchistes són sa incompetència, s'endoll i sa mentida. I no segueixo perquè no acabaria i sa gran pregunta és: Fins quan Sánchez s'ajuntarà amb es braç polític d'ETA per governar? Perquè mentre ho faci jo ho denunciaré perquè és repugnant per molt alèrgics que siguin els del PSOE de Sánchez a sa veritat.

Tururu Tururu | Hace un año

Camareroooo! Tres de gambes a la planxa i 3 calderetes! I sa compra que la paguin els menorquins, com sempre! 🤓🤓

user La Certeza | Hace un año

1)¿Quien le ha pagado el vuelo, el alojamiento, los restaurantes? 2) ¿Cuantos días se va a pegar de gorra en nuestra isla? 3) ¿Viene sólo ó acompañado? 4) ¿Cual es el coste total de traer a este individuo a Menorca?. y... 5) ¿No hay personas necesitadas ó infraestructuras en Mercadal que se podrían haber beneficiado de ese dinero?.

user buho | Hace un año

Mitin preelectoral socialista? Por cierto, a ver las cifras después del verano Me alegra ver que Xiscu esta bien,,,, no pudo " disfrutar" que lastima,,,, de las fiestas de su *amado* Fornells

Hans A. March | Hace un año

Aquesta nit un grup de borratxos no m'ha deixat dormir. Alguna proposta per a defensar el benestar dels menorquins, ja que hem de pagar aquest preu per salvar Espanya?

user channelzero | Hace un año

epa!

user Gerges | Hace un año

"El vint i cinc de desembre....FUM, FUM, FUM"

Lolita Vatuadell cent llamps! | Hace un año

FOTO !!!!!!!!!!!

user SOJOGA | Hace un año

Si lo llego a saber voy y le explico el tema. Hay que callar a esta gente ya que no engañen a más gente y a los que se los creen decirles que lo que viene no es bueno. Estos se centran a corto plazo y los problemas reales ni hablamos o sea los que le interesa al ciudadano. Es una desolación ir a cualquier sitio y ver inmigrantes aprovechándose de lo que era nuestra sociedad. Hay que salir a la calle no quiero oír a ningún inmigrante más exigiendo sus derechos. Y los nuestros para cuando. Trabajadores inmigrantes=ruina por no consumir en España= pedir ayudas y mandar dinero ganado en negro a sus paises.