user WEP | Hace un año

Es patetico leer comentarios com los de nostromo

user sbugar | Hace un año

Res de bus. Açò no es cap problema; de fet es pot convertir en una gran oportunitat per al mon rural. Segons Begoña Gómez, esposa del President del Govern Estatal, no diplomada, no llicenciada, res de nivell, etc. es la llum pel mon rural. Totes les penes, desgracies, i problemes del camp, es poden convertir per la seva paraula, en la salvació rural i com primer esgraó per a salvar la Terra. Aquesta senyora , nova yupi del sector agrícola a la xarxa social LinkedIn ho diu clarament. Si fracasses es culpa teva . No es captat correctament les seves idees, conceptes i paraules. La clau es la sostenibilitat rural. No regar res. Fora combustibles. Llaurar , sembrar, recollir, segar, etc. tot manualment. Baixar preus i més competitivitat. Així doncs , la primera passa segons ella, seria anar a l’escola caminant, i menys queixar-se per les coses de la vida. La seva feina es una gran carga per ella, i amb només 6.000,0 euros al més, la porta amb tota dignitat i disciplina .

Hola La verdad | Hace un año

Descriminación en el campo si,si es verdad. Y ahora pronto tendremos que poner la bandera Francesa, debido a tanta descriminación hacia los payese menorquines , por falta de ayudas por parte de los políticos de todos los colores . DE PENA!!

user Merca | Hace un año

Dicen que primaria si hay bus para ir el cole de Mercadal. Pero el bus es el mismo que va arenal, son Parc, tramontana. Por lo tanto implica que los niños o se levanten muy pronto para ir al cole o lleguen súper tarde depende que zona vivan. I pasar una hora en el bus para ir al cole i volver. Con niños pequeños que se marean a veces. Creo que tampoco hacer una hora para ir al cole o volver tampoco es lógico. Pongan dos minibuses con dos rutas!

user Agua | Hace un año

MadonaTotalmente cierto, Nostromo se debe creer, como los niños pequeños, que la leche, el queso y las hortalizas salen del supermercado.

user Vamos | Hace un año

NostromoLa derecha es egoísta por definición, tus problemas son tuyos y ya te apañarás. Si por ellos fuera estaría todo asfaltado y edificado.

user Madona | Hace un año

Avam,com a mare afectada d'es Camí de Tramuntana vull deixar clar que no demanam res de l'altre món,amb un taxi hi caben tots(fa uns anys ja s'havía fet) i a més, és obligació de sa Consellería d'Educació aconseguir transport per els alumnes d'ESO,encara que no hi hagi es mínim,segons sa llei..que sa paraula ja ho diu tot...Educació Secundària OBLIGATORIA.

user Madona | Hace un año

Nostromo"por decisión propia"?????!!!! I clar,que som PAGESOS per decisió pròpia,faltaría més...ara,una cosa clara,eh...? Sense noltros a veure què menjaríes tú cada día,ja que per si no ho sabíes els aliments no es produeixen als supers😒😒

user pantomima7 | Hace un año

Me parece muy bien que pidan un mínimo de niños para poner un bus pero la excepción ha de confirmar la regla... Y más cuando los politicos que están en el poder tanto en ayuntamientos como en el Consell "han nacido para ahorrar y lamer el c.... a los turistas y a los franceses". Poner esa ruta es invertir en educación... y presumen un día si y otro también de lo que ahorran y todo hecho una mierda.

user Vamos | Hace un año

NostromoEsta mentalidad mercantilista que te lleva a decir "si no es rentable" no debe existir nos va a llevar a la ruina como personas.