Lluiser Lluiser | Hace un año

I per què no es preocupen per que no es perdi es menorquí? Poc a poc esteim perdent ses nostres rels en favor d'una llengua "estandaritzada". Aquí hem estat anglesos, francesos, catalans, castellans, fenicis, àrabs.....i tots han deixat sa seva goteta i han fet d'es menorquí una llengua rica en paraules, per favor, no deixem que es perdi sa nostra identitat!!

user Barçola | Hace un año

Ido... ¡a seguir disfrutando el sufragio!

user Joan | Hace un año

Hi ha un aspecte molt important a tenir en compte i és que NO és el Consell qui encomana fer aquest estudi, perquè segons el que desprèn la notícia pot donar malsentesos, sinó que és l'associació en qüestió qui demana un cert doblers (que per cert, en rep manco del que ha demanat) per a fer l'estudi.

user Vamos | Hace un año

l'amo_corso¿Pero tu conoces alguna institución andaluza que promocione el "andalú"?

user Antoni B.P. | Hace un año

Tengo 65 años, llevo toda una vida leyendo el diario Menorca al tomarme el primer café por la mañana. Espero y deseo que nuestro diario Menorca siga siendo un medio independiente donde tienen cabida todas las personas, da lo mismos que sean catalanoparlantes que castellanoparlantes. No me gustaría que le pasara lo mismo que el "IRIS "de Ciudadela, no me gustaría que se convirtiera en un medio excluyente de todas las personas que no sean nacionalistas. El catalanismo impulsado por el Consell Insular de Menorca desde la consejería dirigida por Miquel Àngel Maria, conseller del PSM de ninguna manera puede tener cabida en un medio de comunicación que desde siempre ha sido modélico con todas las opiniones y la manera de expresarse de las personas. Es realmente triste que el Consell Insular de Menorca, se dedique, a subvencionar a una plataforma catalana que lo único que se dedica es a promover e imponer de cualquier manera el catalán. No hace mucho una persona conocida de Barcelona que pasa habitualmente las vacaciones en Menorca, me comentaba que no entendía la catalanofobia de un sector de la población, a lo mejor plataformas como esta de Plataforma per la Llengua tienen algo que ver.

l'amo_corso l'amo_corso | Hace un año

...es consell no hauria de promocionar es menorquí o baleà? de ve...es realment patètic. Quina subordinació més absurda sa que tenim que sofrir a s'illa. Perdem lo que es nostro i ho substituim per lo que mai ha estat d'aquí.

user Joan Llufriu | Hace un año

Els que criticau aquesta subvenció haurieu d'estar més preocupats perquè la parella Escanes-Mejide ja no tornaran a fer-se fotos a Menorca, cosa que sí que vos importa.

user CIUTADELLENC | Hace un año

Prou!!! Fora subvencions, endolls, inquisidors i comissaris polítics.

user Joan | Hace un año

Que curiós que a aquesta notícia es critiqui aquesta subvenció, quan va ser el mateix editor des Diari que va assistir a aquell acte organitzat per Plataforma per la Llengua per dir-hi que tenien intenció d'anar augmentant els continguts en la nostra llengua. I vaja, que es Diari sigui l'únic que mirin també ho veig prou normal, quin sinó haurien de mirar? Si no n'hi ha més en paper, és el que hi ha!

Sgto. Pedro Marqués Sgto. Pedro Marqués | Hace un año

Esta "ONG" es la que recomendaba votar a la Entesa en las últimas elecciones,¿no? Los favores en periodo electoral se pagan y se pagan bien por lo que veo.