Carlos Gomila Carlos Gomila | Hace un año

No ho entenc, cada vegada ens fan fer més tramits online, en teoría si ho feim noltros tindrien que llevar gent no posar.

user Blas de Lezo | Hace un año

JulesNo tothom, ni molt menys, vol ser funcionari. Per una altra banda parles des grans estudis des funcionaris en general com si tinguessin es mateixos estudis que un enginyer aeronàutic, quan, sa gran majoria tenen estudis i titulacions molt comuns i molt per davall de qualsevol professional liberal i una actitud i predisposició a donar una atenció al contribuent bastant pitjor de s'atenció al client que donen es treballadors de s'empresa privada.

user SOJOGA | Hace un año

Los funcionarios no deberían de existir. Verías como trabajarían y no habría el mamoneo de bajas de años y bajas detrás de otras bajas. Para realizar los trabajos de estos señores con administrativos sobran como en Holanda y si no cumplen a la calle. Hoy en día con la informática que hay sigo sin entender que haya que crear más plazas para estos tipos de servicios. La gestión sanitaria también debería ser privada. Si vieseis como curran de bien los sanitarios y médicos de los pocos hospitales que no han podido quitar los de Izquierda y que además ahorraban dinero y el paciente estaba mejor atendido. Pero bueno a pagar siempre los mismos.

Jules Jules | Hace un año

He llegit tots els comentaris, i crec que tots tenen el seu fonament, ara, per guanyar una plaça de funcionari, s'ha d'estudiar, i tothom ho pot fer, tots els que comenten en aquesta notícia han estat lliures per fer-ho. Per tant, ho tenen clar, ho el seu cap és massa intel·ligent per aspirar a una cosa tan senzilla, o senzillament no han estat capaços de lluitar per el que volien. Açò si, estem xerrant de funcionaris, no de càrregs a dit, que n'hi ha un xinxè...

user Mahonès | Hace un año

Pujar un 3%? Cap problema, jo crec que els hi haurien de pujar un 20 o un 25. Ara sí, des 500 en sobren 300 o 350. Llavors es pot pujar, quan totes ses paparres ja no hi siguin. Com açò ni de broma passarà, ( abans ens quedam tots es a dormir as carrer), pues ja no xer de pujar, el que haurien de fer és baixar i si no els hi agrada que vagin a fer net marines o treure plàstics de ses platges.

user buho | Hace un año

Cuantas razones para cerrar el consell

user buho | Hace un año

Y los pulses de ¿productividad? también subirán lo mismo?

user Peripal | Hace un año

Quieren más dinero ? Busquen otro empleo que se los de. Quieren más dinero ? Trabajen más. Quieren más dinero ? Cuando los comentarios que ven aqui sean positivos.

l'amo_corso l'amo_corso | Hace un año

Quina sort tenim...estem com fa 30 anys, amb es mateixos problemes de transport, amb sa mateixa temporalitat, amb lios urbanístics i indemnizacions, polítics calenta-cadires per assegurar-se una bona pensió,menys empreses fabricants,problemes al camp, etc, etc...i tot amb molt més personal i més problemes d'atenció al ciutadà. Bé, diria que es 95% des menorquins pensam que sense es Consell Insular, Menorca seguiria funcionant igual que ara mateix. NO tenim el que ens mereixem.

vivaespaña vivaespaña | Hace un año

ciudadanos hay que apretarse el cinturon decian.. pero mientras ellos a subirse el sueldo y a gastarse 70.000€ en mudanza de muebles y en pintar un despacho y la tucan llorando por quitarle un titulo a un señor que lleva 40 años muerto, no estan por nuestros problemas, estan por llenar sus arcas privadas mientras esten donde estan. mi cabreo es pequeño sabes!!