user buho | Hace un año

Pájaro EspinoNo te olvides #des mila#o los lodos tóxicos de Ferrerias#por ejemplo

user Jesús el bueno | Hace un año

Lo malo de estos puentes, es que son de un único carril por sentido. AIXÍ ES, DE AQUÍ A NO RES, TORNA FER OBRES I AXAMPLAR PONTS, QUE FAGIN UNA CARRETERA PREPARADA PER 50 ANYS AL MANCO !!! JOLÍN, VOTACIONS JA DE QUINA CARRETERA VOLEM !!!

user Favaritx | Hace un año

1.- Per començar crec que aquest fet sigui mereixedor de ser “noticia”. No entenc com un fet com aquest te de sortir en el mitjans de comunicació. Aquest col•lectiu reduït, molt reduït, es fa veure a través del Diari, i aquest li segueix es joc. 2.- Darrera aquestes organitzacions “no registrades en lloc” si hi ha altres col•lectius que si tenen entitat jurídica com pot ser el mateix GOB. Actuar a través de tercers, no donant la cara, ajuda a “no morder la mano que te da de comer”, sinó perillan les subvencions que reben d’entitats públiques com es el CIMe. I a poder fer política més que els propis polítics. 3.- Recordar que SOS Menorca va néixer en els anys 2011 al 2015 quan en el CIMe governava el PP, a partir de 2015 fins ara en el CIMe ha canviat de color polític el seu equip de govern, i aquest governants van dir en el seu programa electoral que canviarien el disenyi de la carretera troncal Me-1. I demanar: Que han fet aquest 7,5 anys? Mes que perdre definitivament la resta de la subvenció del Ministeri de Foment (67,8 M €) que tenia per finalitat arreglar la Me-1. Menorca ha perdut al manco 20 M €. Açò si es un desastre! 4.- Membres que han governat el CIMe en aquest període de 2015-2022 o encara estan governant van participar amb manifestacions de SOS Menorca entre el 2013 i el 2015 contra el CIMe. Ara que estan a l’altre banda que faran? No es el mateix està a l’oposició que governar i tenir de estirar del carro en “seny”. Menorca tenim el que ens mereixem. Som pocs i mal avinguts. Tenim de canviar per poder tirar endavant. Com deia un polític català: “¡Perdoneu, però algú ho havia de dir!”. Bon dia.

user Santiago Juanico | Hace un año

sa questió es despilfarrà doblers publics, primer una construcció inutil i ara un altre despilfarro per derribarlo, quina colla d'inutils.

Lluiser Lluiser | Hace un año

Pesats que son

Un Menorquín Un Menorquín | Hace un año

Lo malo de estos puentes, es que son de un único carril por sentido. Serán el embudo del futuro. Pero bueno, 8 años después... será digno de ver. Ahora sólo falta que la desdoblen.... pero veo que no aprovechan el máximo del terreno... pues nada, otras obras en el futuro y el doble de molestias.

user Pájaro Espino | Hace un año

Quienes son los ecologistas para exigir ? Donde estabais los ecologistas en el túnel de Ferreries y rotonda de Cala Galdana ? Donde estabais los ecologistas en el desastre que se está haciendo en el puerto de Fornells ? O en la chapuza del tramo de la general entre Ferreries y Ciutadella ? Vamos que se os ve el plumero por ser políticamente correcto.

user Ull Blec | Hace un año

Lo mejor que podría pasar es que se pagasen todos con Loctite a los pilares del puente... y no despegarlos una buena temporada.

John Pons John Pons | Hace un año

No nos quieren dejar ni un puente desde donde tirarse si siguen gobernando toda esta panda…

user Bep Bo | Hace un año

¿Y estos supuestos "ecologistas" no tienen nada que decir sobre el gigantesco atentado contra el medio ambiente que se perpetra en Milà día sí y día también? ¿O este CLAMOROSO SILENCIO obedece a que los que mandan en el Consorcio y el Consell son de "los suyos" y por eso tienen permiso para contaminar todo lo que quieran con su horno ineficiente y altamente contaminante?