user Blas de Lezo | Hace un año

RamonPorqué no dejas de avergonzarnos a los menorquines y especialmente a los mahoneses con tanta ignorancia y falta de capacidad de racionar. A ti no te importará ser el hazmereír, pero los demás sentimos vergüenza ajena de que como habitantes de Menorca o Mahón nos puedan asimilar ni remotamente contigo. Deja en paz a los de Ciutadella i deja de dividir i crispar entre menorquines que estamos en el siglo XXI.

user Josep Pons | Hace un año

RamonNo hi ha res més atrevit que sa ignorància i tu ho ja no pots ser més atrevit. Negar que Son Blanc és un port (amb un dic), és un ventall i un paperot semblant al de negar que la terra és rodona. Ja no es pot ser més ruc.

user Bep Bo | Hace un año

RamonFa molta gràcia veure com tornes a perdre es papers. Només era un consell que aprenguis a escriure en sa nostra llengua i que mentre escriguis en castellà, ja que dins es desgavell i sa incorrecció ho fas just una miqueta més bé, mentre que quan intentes escriure en modalitat menorquina, llavors es naufragi ja és total. No escriuràs com vols perquè no saps escriure res correctament. Així que no PODRÀS escriure (és un dir) "com en doni la gana" sinó que TINDRÀS que escriure amb totes ses limitacions que t'imposa s'aclaparadora ignorància lingüística, ortogràfica i de sa més elemental sintaxi que pateixes. El que en canvi sí que està al teu abast quan escrius, és fer el ridícul tot el que et "doni la gana" i més. I val més que, amb açò almenys, no et comparis amb ningú, que, sigui qui sigui, quedes campió absolut, però per la cua. Repeteixo: En comptes de ficar-te amb Ciutadella i ets ciutadellencs aprèn una miqueta a escriure, seguiràs sense dir més que disbarats i ximpleries, però faràs una miqueta menys es ridícul.

Tururu Tururu | Hace un año

@Ramonet. Ho he dit bastantes vegades, que sa promoció de avarques es ZERO promocionant a aquest equip de volei. Lo que tú no t'enteres. Sa promoció de Menorca Básquet no ha estat zero, sino que va ser NEGATIVA ( constructora VIVE i requalificacio a Son Parc des Consell ), i sa de Hestia tambe ( interessos molt concrets per agafar mes geriátrics ) Sa gran diferencia es que un equipo es es primer moros de s'illa, i tambe Consell li va construir un pavelló desmesurat ( i encara li paga es manteniment anual i no hi deixa jugar a altres equips con Pinta Be ) Resumint, en 15 anys es DESPILFARRO de s'equip moros multiplica per 50 a es de s'altre. Una illa, cap equip moros ni que faixi FALSA representació de tota s'illa. Res mes.

user Ramon | Hace un año

ciutadaciutadellaClaro a mí con una me basta a ti no ... Cuando asumas que en son Blanc no es un puerto , que es un dique y que se tienen que desviar los barcos cuando sopla el viento.... Quién coge el berrinche ???

user ciutadaciutadella | Hace un año

RamonYa lo ves, aunque leer una sola verdad ya sea demasiado insoportable para tí, por el mismo precio yo te he dicho dos. Comprendo que por muy cierto que sea, tu dudes de que no me gustan las desgracias ajenas y que pienses que todo el mundo es como tú, que no hay día que no te pilles algún berrinche tremendo por el éxito del Puerto de Son Blanc. Tampoco me extraña que no seas capaz de entender que aparte del puerto interior histórico, hoy destinado a embarcaciones pesqueras y sobre todo recreativas, hoy en día también tenemos el puerto de Son Blanc exclusivamente para tráfico comercial y de pasajeros, incluido en todas las relaciónes de puertos. ¿Pero como lo vas a entender si ni siquiera entiendes algo mucho más sencillo, como es la diferencia entre que quiere decir "haber" y "a ver", de manera que escribes lo primero cuando quieres decir lo segundo?

Un Menorquín Un Menorquín | Hace un año

100.000 coches + los de alquiler.... y con nuestras infraestructuras tercermundistas... Empiecen a hacer ideas, y así, dentro de 15 años...con suerte, la ronda sur de Ciudadela llegará a punta prima.

user Ramon | Hace un año

Bep BoEscriure com en doni la gana , tens mono de fe correccions . Per molt malament que escrigui tu Ho has llegit no ??? Pues bueno aso es lo que ahia , nomes faltaría que tú em diguesis com ten que escriure !!! A mes pasa nota a nes teus companys de Ponent que faltas ania unes cuantes i a ell no els corregeixes !!! I sunic que treus fumets ets tu , enterao !!!

user Ramon | Hace un año

TururuJa a surtit sa bestia a pastura !!! Era coma raru que no digues res plas , plas ... Cambia de argument ja , aquet apesta !!! No dius res del Avarca , Quin doblers mes bons des Gover , no dius res , no ???

Tururu Tururu | Hace un año

Au, a pasturar per el camp ramunets amb ses seua BintaFufa i equipo moros, i Nostromomets ( nostálgica des Nodos franquistes ) amb es seu "grandioso puerto" infectat de FuelOil i illots no sostenibles i despilfarradors!!! A la merda amb ses discriminacions!!!