user Blas de Lezo | Hace un año

channelzeroCada uno va de lo que es. En tu caso y el de la extrema izquierda vaís de talibanes.

user channelzero | Hace un año

vais de liberales neutrales pero de eso nada ... se vos veu es llautó!

user Gori | Hace un año

Pues yo considero un monumento histórico e incomodo el l Camp Nou, y exijo su demolición ya que las obras las pago el régimen franquista, ¿¿ o no ????

user Blas de Lezo | Hace un año

En la antigua Roma los peores emperadores intentaban eliminar la memoria de sus antecesores derribando monumentos, estatuas, placas, etc. Era la llamada “damnatio memoriae”, una práctica absurda, rencorosa e inútil que ha quedado como un detalle negativo de la historia de Roma en contraste con sus grandes aportaciones a la civilización. Pero en fin, se ve que ahora los comunistas y sus cómplices de la progresía ultra izquierdista, siempre tan originales, resucitan de la antigüedad esta vieja locura de algunos emperadores romanos. Es patética la manía iconoclasta de la extrema izquierda de querer borrar una parte de la historia porque no pueden cambiarla y aunque intenten tergiversarla para reescribirla a su gusto no pueden alterar los hechos a posteriori. El comunismo siempre que ha tnido el poder absoluto ha acabado asesinando, robando, encarcelando, persiguiendo y reprimiendo a todos los disidentes por sus ideas.

user CIUTADELLENC | Hace un año

ciutadaciutadellaAl final els narcisistes de l'extrema esquerra, acaben mostrant es llautó i actuen com el que són, igual que els més intolerants, barbars i ignorants talibans, intentant destruir monuments històrics. Efectivament con ja s'ha comentat per aquí ja van deixar moltíssims precedents de lo destructius que podien arribar a ser "cremant esglèsies i biblioteques de centros religiosos, es mateixos que van cremar i destruir un patrimoni artístic i obres d'art de valor incalculable, edificis, monuments, pintures, escultures, talles, imatgeria religiosa... es mateixos talibans que no van deixar pedra sobre pedra des Convent de Santa Clara de Ciutadella per exemple..."

user Bep Bo | Hace un año

Es que tiren monuments són talibans i és que avui en dia posen sa etiqueta de "feixistes" als que no pensen com ells i als disidents sou es comunistes. Es comunistes sempre han intentat assassinar a ses seues víctimes dues vegades. Sa primera físicament i sa segona assassinant sa seua memòria anatematitzant-les amb sa paraula "feixistes", amb sa que qualifiquen a tots es no comunistes. Ses úniques ideologies que encara predican l'odi i la lluita de classes i s'extermini de classes socials senceres són ses marxistes leninistes. Els comunistes van causar a la Xina: 82 milions de morts, URSS: més de 21 milions de morts, Corea del Nord: 4,6 milions de morts, Cambodja: 2,4 milions de morts, Iugoslàvia: 1.172.000 morts... i "suma i sigue" com diuen en castellà. Els seguidors de les deries de Lenin, Stalin, Mao, Pol Pot, Carrillo, la Pasionaria i companyia són els campions absoluts de l'odi, a la "burguesia" en particular i a tots els no comunistes en general. Aquests són els que, en tost de provar de donar lliçons, haurien de demanar cent cinquanta milions de perdons.

user ciutadaciutadella | Hace un año

Es veu que extrema esquerra i talibans comparteixen ignorància, fanatisme i afició per destruir monuments. A sa Història amb majúscules que volen esborrar i reescriure a conveniència de s'extrema esquerra i a sa veritable "memòria històrica popular" ja ha quedat registrat de forma indeleble qui van ser es que van actuar com a talibans cremant esglèsies i biblioteques de centros religiosos, es mateixos que van cremar i destruir un patrimoni artístic i obres d'art de valor incalculable, edificis, monuments, pintures, escultures, talles, imatgeria religiosa... es mateixos talibans que no van deixar pedra sobre pedra des Convent de Santa Clara de Ciutadella per exemple.

G.Sintes G.Sintes | Hace un año

En Leganés hay un monumento de "La Pasionaria", militante del partido que asesinó a mas de 100.000.000 de personas en todo el mundo, militante del PCE de España que en Parcuellos del Jarama asesinó a 5.000 personas, entre ellas niños. Militante de un partido en que sus militantes quemaron Iglesias, mataron curas y violaron y asesinaron monjas!!!!. Este no molestas verdad?. O el Monumento conmemorativo a las Brigadas Internacionales en la Ciudad Universitaria de Madrid, tampoco molesta!!! Como siempre la ultra izquierda comunista y republicana usa dos varas de medir!!!!!

manu menorca manu menorca | Hace un año

... a mí me incomodan sobremanera los monumentos religiosos, ya no tienen razón de ser, pero los tolero, porque son un recordatorio de la aberrante y tétrica historia que tienen detrás, son como un museo al aire libre que nos recuerda que nunca más deberemos darles ni un ápice más del poder absoluto que tuvieron durante siglos, atrasando, esquilmando y regando de sangre a todo el continente...

user nuria abello | Hace un año

El problema és sebre què vol dir "monuments incòmodes" i sobre tot, incòmodes per a quí? perquè realment les persones tenim sensibilitats i gustos diversos, i no me sembla bé que sempre hi hagi algú que ens ha de "ensenyar" lo que ha de ser correcte sí o sí. Esteim en una escalada de correcció moral i política al gust d'uns quants que és realment asfixiant.