user Jordi Sintes | Hace un año

Una vez visto el video es de lo mas horrible que podia ver conociendo como conozco al dedillo toda la isla,despues de llevar mas de 64 años viviendo en la isla y retratando la isla desde hace mas de 55 años. sus gentes, sus costumbres, su gastronomia, sus paisajes.etc etc,. vaya manera de gastar el dinero publico estos politicos del Consell Insular de Menorca. Derroche de dinero publico para realizar un video que lo unico que hace es ser antiturismo

user Francisco de Asís Zumárraga | Hace un año

Son ciertas las quejas sobre la saturación turística de Menorca en temporada alta, pero si los turistas siguen viniendo en masa a dejarse los doblers en la isla es porque no les importa. Nos quejamos de todo menos de los doblers.

user hssds | Hace un año

L'any que ve en podriem fer un on es menorquins donem sa nostra opinió d'es turisme, en lloc d'es quatre rics de torn. Al manco no diriem mentides.

user baixamaner | Hace un año

BamballetaSi no controlem el turisme ens menjará i el que avui val 100 dema valdrà 50. Es hora de possar un poc d'ordre abans que sigui massa tard i trob que amb la llei de la Reserva es podria fer, llàstima que el PSOE sempre ens dongui l'esquena en els moments mès decissius, ho acaben de fer a Palma amb la tramitació de la llei, un altre cop ens han fallat.

user bernkaf | Hace un año

No tenen vergonya, ni dignitat. Seguir promocionant Menorca com a desti turístic és una bofetada al sentit comú i a la supervivència de l'illa. Fins quan haurem de tolerar que quatre vividors se'ns riguin a la cara?

user Joan Llufriu | Hace un año

El problema no és que "vivim des turisme" i no ens en queda altra. El problema és que el turisme "viu de noltros". Si no resolem aquesta equació, mos farà mal.

user Aturdit | Hace un año

BamballetaUna cosa es viure d'es turisme i una altra es sufrir un turisme invesiu com es de l'any passat. Per aquí no passam ja molts. Diversificar s'economia es més que mai necessari i posar tots els ous dins es mateix paner es un disbarat i açò ho sap qualsevol que hi entengui una miqueta d'economia.

user Zaskaman | Hace un año

Parece el vídeo grabado por el "cuñao" de alguien con el móvil. Topicazos y un pastizal gastado no?

user Be water my friend | Hace un año

Ja ja ja. Hasta que Menorca se colapsa.

user Llorenc Pons pons | Hace un año

Està clar que al mes d'agost no te trobes Menorca així, però tots els destins turístics fan lo mateix. Ja sabs que si vas a sa torre eiffel, a ses piràmides, partenon... te trobaràs un munt de gent, en camvi, a ses fotos promocionals ho veus casi buit. No faguem drames, son "coses des marketing"...