user Sor Coloma | Hace un año

PepLlo los apollo

user J Mir | Hace un año

La sanitat pública es paga amb els meus imposts, una burrada d'imposts i estic encantat de pagar-los: per la sanitat i estic sa, per l'educació i els meus fills ja no estudien, pels serveis socials que no he de mester, i també per les depuradores que recullen i tracten la meva merda, els parcs naturals que preserven colca redol i per aquelles coses que en un mon ideal millor si no existissin, com presons i policies. I si, tot això val una pasta i es paga amb els meus impostos i amb els teus.

user Noray | Hace un año

Fernando GalveCuando dices cosas peores, ¿te refieres a votantes de PODEMOS, PSIB-PSOE, MES...? ¿Cuál de los tres? Aclárelo, por favor. En USA, los trabajadores prácticamente no pagan impuestos, por lo que lo que te ahorras de IRPF lo puedes destinar a un seguro médico. Si eres un manirroto y te lo gastas en otras cosas, es tu problema. ¿Saben ustedes el pedazo de seguro médico que me podría pagar yo con los 600 euros que me sirla e gobierno cada mes? pues eso. Me daría para un seguro de salud y pagarme un buen plan de pensiones. Pero no; me quitan un pastón para dárselo en paguitas a cuatro vividores. Y no me vengan con que es gente necesitada. Yo también nací como ellos, desnudo y sin nada, pero me he sabido buscar las habichuelas. Me parece bien ser solidarios, pero de ahí a que te "roben" un tercio del sueldo...

user Crític | Hace un año

Estats Units és un model d'injustícia social, on només poden viure bé els rics. Moltes persones no tenen dret a atenció sanitària, fora urgències. Això vol dir que una persona que necessita una operació de cor, a no ser que tengui una assegurança privada molt bona, no es podrà operar. Ni tan sols podrà anar a fer un control per un especialista i, per descomptat, tampoc li pagaran els medicaments. No heu vist les coes de l'atur als EEUU, amb gent de 80, 85, 90 anys... demanant una feina encara que sigui per hores, perquè no poden sobreviure?. Aquesta és la societat que a les pel·lícules en sembla tan meravellosa o que la factoria Disney ens pinta com ideal. La realitat és que és un desastre absolut, amb un sistema corrupte que afavoreix que et cobrin el que volen els graps grups mèdics i on pagar imposts està vist com una cosa que s'ha d'evitar si es pot. I així tenen els serveis que tenen.

user Occità | Hace un año

Josefa LlucdamerdaDivendres passat a Son Llatzer ( Mallorca ) 12 hores a urgències sense atendre sa meva mare, tota sa culpa és d'Ayuso de Madrid, a Mallorca Armengol i Sànchez no fan retallades. Vergonya cavallers, vergonya.

joan Pons joan Pons | Hace un año

Pep ManéPor eso se pagan los impuestos my friend.

Lluiser Lluiser | Hace un año

Tranquilos, pronto pasará aquí, de hecho, ya se están derivando casos a sanidad privada, que cobran una burrada irreal al estado (yo diría que los que se encargan de mirar los presupuestos son algo tontitos o se llevan "algo" de propina) por no hacer casi nada.

user Josefa Llucdamerda | Hace un año

Seguimos teniendo uno de los mejores sistemas sanitarios del mundo, a pesar de los Ayusos de turno!!

Pepe Fernando Galve | Hace un año

perrymason"¿Qué es mejor?" Creo que esto solo depende de tu edad y de tu salud promedio, ¿no?

Pepe Fernando Galve | Hace un año

Sergio GarcíaMentira. La sanidad en Alemania es peor que la nuestra, no desvaríes.