user PETITSUIS | Hace un año

Agencia de colocación de dinosaurios y alguna que otra vividora con antecedentes rojillos sin oficio jamás conocido pero escalando puestos para situarse en cabeza para vivir el resto de su vida a costa de todos los contribuyentes, vergonzoso

Tururu Tururu | Hace un año

Mes de llevant que mai , a es PSOE i a es Consell "MahonMenorca". Els de ponent, de palmeros, que es lo únic que saben fer... Res mes, lo de sempre...

user Sonia Gener mesquida | Hace un año

Antonio PonsPrimer deixerem Fer SA seua feina i después ja criticarem si no mus sembla be

user Antoni Marques | Hace un año

Sa llista as Parlament, senzillament fa afrontar. Marc, Carbonero, en Borras... uns vividors de sa politica. Un poc de dignitat i anau-vos ja!

user Antonio Pons | Hace un año

Quin desastre en Robsy de nombre dos, un comunista que per aclarir es tema de sa vivenda, s,única idea que tenir va ser expropiar pisos. I per altra banda es poeta Borrás que va as Parlament a posar-se gotes a nets ulls...... ah i a fer sa becadeta. PSOE no teniu vergonya a jo ja no m,enganau més...

user CIUTADELLENC | Hace un año

Al Consell, es del PSM-deMés a Menorca, encapçalats per Miquel Maria en fan una darrera s'altra i han convertit l'IME amb un xiringuito on adjudiquen un 80 per cent de contractes a dit, infringint sa llei de contractes un dia sí i s'altre també. Mentre Susana Mora, PSOE i Podemos miren cap a una altra banda i deixen fer.

user Es gall Faver | Hace un año

Damin Borras, ese joven cachorro socialista. Un soplo de renovacion en el Psoe, al fin.

Carl Hambre Amperio José Lumbrera | Hace un año

Robsy? Borrás? Marc Pons? Han empezado perdiendo las elecciones, antes de empezar la campaña. ¿no tienen más banqulllo)?

user Tomas Camps | Hace un año

Poca gente preparada veo en el psoe si se ven obligados a colocar elección tras elección a los mismo. Y los más preparados según ellos solo saben dormir en el escaño. Así va España!!

user Georg Laser | Hace un año

Nada nuevo bajo el sol. Marc Pons es posa de nombre 1 per tenir 4 anys mes de xollo, aquest viura de la polìtica fints que es jubili. En Borras, que no en te prou???? Dormir al escò del Parlament sembla que es mol agradable. l'Ex batle d'Alaior no n'ha tingut prou amb el xollo que li van muntar aI IBAVI??? Doncs vinga cap el Parlament que hi falta gent. Be, cansa veure que fan les llistes per "compadreo" i no per treballar per el poble. Per donarlos una idea a tots aquets, vagin al Hospital Mateu Orfila i vegin com estàn les urgencies, no sè com els profesionals segueixen treballant amb aquestes codicions. I no ès que els altres partits estiguin millor, es per aixo que fan mol de fastig tots.