user Toni | Hace un año

a ver si serán 10..

user Bep Bo | Hace un año

antifeixismeA tu et sembla "indignant" que no tenguin encara més facilitats per delinquir i robar cases i a jo em sembla indignant sa teua apològia des robo, des delicte i des delincuents. Es comunisme es famos per haver robat encara més que assassinat.

user Today | Hace un año

Y si los mantiene la propia administración en el hotel de la Carretera de Sant Lluís? Así, los propietarios recuperan su vivienda y los gastos de luz, agua, gym, internet, spa y smart tv con Netflix, que lo pague la Administración. De esta manera ganarían más votos seguro. Y para seguridad la sensación del resto de ciudadanos, (de los que si pagamos religiosamente), de que hay menos Okupas sueltos, pero están bajo techo, bien alimentados por supuesto y calentitos, que no les falte de ná.

user Jose Cavaller | Hace un año

antifeixismeCom si no fos legal tenir una segona residència. Està ple de menorquins que en tenen de casa i xalet, casa i hortal... Lo il·legal es robar i d'açò en sabeu molt es comunistes. I "babau", a més de mal educat ho seras tu.

user Josep Pons | Hace un año

antifeixismeEs problema des comunistes és que només sou comunistres amb ses propietats i cases d'ets altres, mai amb lo vostro. Perquè no ets hi ofereixes ca teua?

user Josep Pons | Hace un año

antifeixismeLo primer que hi ha que aclarar a la petita minoria que encara dona suport a la delinqüència des lladres de cases, és que robar està malament sempre, igual que es vandalisme, detrossa i altres robos de lo que es troben a dins ses cases des altres. Només disculpen es delictes des okupes (sempre que no els pateixin ells) sa molt petita minoria capaç de intentar disculpar tots es robos, espolis, assassinats massius i altres crims encara més greus que robar del comunisme.

user tfc tfc | Hace un año

Para los que lo defienden, porque no les dejáis una habitación en vuestra casa, que se os metan en vuestra segunda residencia, campeones

user miquel ferru | Hace un año

Despues de los comentaristas y lectores no queda nada mas que decir acerca de los okupas, pero si cabe opinar acerca del abogado de oficio, ( honorarios pagados desde por su Colegio profesional a partir de subvenciones públicas o sea por nosotros los contribuyentes) que encima, defiende que los invasores no paguen por ahora los gastos que han provocado en consumos QUE IRÁN FACTURADOS A LA PROPIEDAD. como medida cautelar y ante la "fé que como abogado" tiene ese letrado en el recurso que va a interponer, que su importe deposite en el Juzgado, de su peculio, y así estarán a resguardo y de paso "hará prácticas" de lo que es depositar fondos en la cuenta judicial como medida cautelar . Y también los costes si hay imposición de los mismos por demanda temeraria .

user antifeixisme | Hace un año

me sembla indignant que us enfadeu amb aquesta gent que no té ni per viure a un pis a Menorca i no amb sa senyora anglesa que té una segona residència sa qual visitarà un setmana a s'any, fent que es preu de lloguer s'encareixi

user antifeixisme | Hace un año

Esteim xerrant d'una segona residència d'una millonària anglesa que no trepitja s'illa i d'una família sense poder econòmic per llogar un pis a Menorca, on es preu de s'habitatge és absurdament alt per sa mala gestió de PSIB i PP. Per jo poden okupar totes aquestes residències, no fan mal a ningú i no afecta cap menorquí. Ningú us okuparà ses cases vostres, babaus