user Zaskaman | Hace un año

Estamos a dos paladas de gravilla de tener un puente gratis para llegar a Mallorca. Los politicastros quieren hundir la isla y no saben como... (bueno, si saben)

Puarot Puarot | Hace un año

Com diu sa dita: "En es port petit hi ha sa bona confitura" 😉

Puarot Puarot | Hace un año

Son Blanc-Alcudi: línea vertebredora de Balears com a Comunitat. Son Blanc uneix menorquins i mallorquins (en canvi, separa menorquins de Maó i menorquins de Ciutadella). Son Blanc, tot i el vent, funciona. I funciona MOLT BÉ. Ho diuen ses xifres, passatgers i mercaderíes. Encara que no sigui natural i majestuoso (amb TOTS els respectes) sinó artificial i per lo tant, car. Potser no els interessadament inflats 150 que diuen per aquí, però sí més de 100. A càrrec del Govern Balear, no del Consell. Sa factura la pagam entre tots els habitants de ses illes, igual que pagam, des de Menorca, obres a molts de ports ARTIFICIALS de Balears, que son moltíssims.

user Ramon | Hace un año

TururuPort sostenible (Llevant) 7 Port de Fuel Oil i Mamotretos Militars , Ducs i Vent 0 ( Ponent ) Capichi !!!! I es que no Ho vulgui veure , arruix !!! Una Illa un Equip!!!👻👻👻🤡🤡🤡🤡

user Dofinet | Hace un año

La rivalidad entre Llevant y Ponent nos lleva a esta visión municipalista de la Isla. ¿Alguien se ha preguntado de verdad que aportan las escalas de cruceros a la isla en los meses de verano con la saturación que ya hay en Menorca? Pues os lo puedo explicar porqué por trabajo lo vivo en el Puerto de Maó. En el crucero les venden excursiones, por lo que, unos cuantos autocares los esperan y se los llevan de Maó, los que no van de excursión bajan con su toalla buscando una playa, cuando les dices que necesitan un taxi para la más próxima se vuelven al crucero enfadados y los pocos que deciden pasearse por Maó compran 4 souvenirs y se vuelven a comer al crucero quedándose allí hasta que se van. Así que, en este sentido los únicos que se benefician un poco son empresas de autocares y guías. Por otro lado, aprovechan para vaciar sus bodegas de sacos y sacos de basura, así como, de rellenar sus depósitos de agua. En este caso, es Autoridad Portuaria quién se lleva el beneficio por lo que cobran al crucero por el atraque. Seguís pensando que nos beneficia en algo la llegada de cruceros en pleno verano? Sinceramente, a los mundanos no nos beneficia en nada, además, cuando otros Puertos cada vez les ponen más trabas nosotros, no aprendemos , y ampliamos por una millonada para que vengan más.. Nuestra bonita Isla está tristemente condenada.

user baixamaner | Hace un año

DEs que som una Reserva de la Biosfera no parem de dur mes i mes gent, ja n'hi ha prouta de gent, aixó es solament negoci per Ports, pels residents es un altre desgracia que aquesta esquerra no ha sapigut aturar a temps, Semble que ni Mes, ni Podem ni molt menys el PSOE serveixen per gestionar aquesta Reserva de la Biosfera, els que no velem tanta massificació turística no tenim qui ens representi.

user Burruru | Hace un año

150 milions d'euros tirats a la mar......de moment. Sant Joan petat de gent i després tothom a plorar com a beneits.

l'amo_corso l'amo_corso | Hace un año

Ho diré clarament, és un port de temporada de 6-8 mesos, a sa que fa un poc de mal temps,un poc de vent...cagada. Està a un des pitjors puestos que podia estar, si hagués estat al Sur encara el salvaríem però posar-lo as canal....venga enginyers ¿o polítics??. I lo altre, lo de Ferrovial, sobrecosts i ampliacions constants, me sembla una vergonya, un despropòsit i un escàndol.Talvegada altres empreses del concurs ho haguesin fet més econòmic. Tot lo públic amb obres tant costoses fa pudor.

user Burruru | Hace un año

Més contaminació, bruticia, fuel oil....clar que sí. Som Reserva de la Billetera.

Tururu Tururu | Hace un año

Port Sostenible 7 - Port de FuelOil i Mamotretos Militars 0. Res mes.