Hamunaptra Hamunaptra | Hace 9 meses

Ojo de halconDemostren ser millors persones que no els nacional-socialistes d'extrema dreta, que només es mouen pels interessos propis de sa seva ideologia, que per cert aquella etapa va acabar al 78. Aquí a Balears tenim més de catalans que no de madrilenys, no passis pena, que deroguin lo que vulguin que ja ho tornaran a possar i si tan malament està ja sap que ha de fer, hi han moltes ccaa que només xerran castellà. Bienvenido al siglo XXI.

user Ojo de halcon | Hace 9 meses

Toda la razón estos social-comunistas que dicen llamarse progresistas y son extrema izquierda, solo se mueven por intereses propios de su partido e ideologia. Son tan catalanistas como erc y otros y son los promotores de la pancatalanización que tenemos en las Baleares. Bueno en breve se derogarán cosas, menos mal

user Humanista | Hace 9 meses

Hi ha una minoría sana,ecologista,sa majoria viuen d'es millonaris,de lo public,uns llapons de Hauser&wirth.....

El Tala El Tala | Hace 9 meses

AubaClaro, claro, aunque se les olvidan casos como es Milá, Fornells y un largo etcétera. Estos se mueven única y exclusivamente por intereses propios en busca de subvenciones para vivir del cuento. Si realmente se dedicaran a los pajaritos, no les llamaría lo que realmente son, unos hipócritas.

user baixamaner | Hace 9 meses

El PP esta contra el GOB, el GOB es el primer defensor de Menorca i fa mes per Menorca que tots aquests patrioteros baratos que duen la bandereta a la pulsera. Força GOB som molts els que esteim amb voltros.

user baixamaner | Hace 9 meses

Gracies al GOB per representar a tants ciutadans que estem en contra de la masificació i que els hotelers manin a Menorca i a sobre facin els que els hi dongui la gana. El meu rebuig a l'ajuntament d'alaior per estar al costat dels millionaris i en contra dels ciutadans, una clara mostra del que ens espera als que volem protegir Menorca dels especuladors i dels hotelers, haurem de viure en la trinxera i sembla que el GOB estara al nostre costat.

Hamunaptra Hamunaptra | Hace 9 meses

S.F. SeguíAmb 7 mil euros no tens ni per pipes.

John Pons John Pons | Hace 9 meses

Supongo que lo declararán y luego auditarán, que la pasta es golosa

user Dandalet | Hace 9 meses

Para la limpieza y el adecentamiento de los pueblos y ciudades de nuestra isla, deberían aprovechar la mano de obra que el turismo aboca al paro a finales de octubre, y que se debería de haber resuelto hace cuarenta años. La carestía de vida para el trabajador, la generan las dádivas del Estado a la población improductiva, que a su vez origina un gasto social desbocado que cada día empobrece más al ciudadano que se esfuerza y sacrifica.

user Marti Pascual | Hace 9 meses

Aso es diu voler protegir Menorca Endavant Gob