user Objectiu | Hace 2 meses

Si el Sr. Aínsa no veu el que veu tothom i no sent vergonya en mantenir-se a un càrrec pel qual, a part de no estar qualificat, ha perdut tota credibilitat, es perquè deu anar torrat. Dit això, el que ningú compren és que es President i es conselller que segueix confiant amb ell no ho vegin. Això és realment lo que da feredat i deixa clar quin és es nivell que tenim!

user Rokuruta | Hace 2 meses

Amb quina cara ha d'anar pel món, quan tothom, propis i estranys, li demanen dignitat per dimitir de ver. Es cinisme dins sa política és es major càncer per es sistema. Aquells que el recolzen i miren cap altra banda són els vertaders culpables, ja que aquest individu va deixar prou clar lo que hi ha, i lo que no hi ha.

luis63 luis63 | Hace 2 meses

John PonsEsta foto es del último pleno de hace 6 días, bastante después de los incidentes mencionados.

user Cavalleria | Hace 2 meses

Justament.....sa cadira li agrada molt(es sou no és fer fer broma).Si açò ho hagués fet un altre,aquest senyor s'hauria omplert sa boca de moral i exemple rita.VERGONYA

l'amo_corso l'amo_corso | Hace 2 meses

Un esperpent lo d'aquest personatge... aquí tenim "lo milloret" dins aquesta gran responsabilitat. Quin esperpent de Consell i el que pitjor és quan veus el que cobren, quan veus que a més hi ha més funcionaris allà dins que dins s'hospital, en fi. Així nos va...es turisme ho tapa tot uns quants mesos, però aquí tots hem vist com sense un Consell sobredimensionat es feien més coses i hi havia més diversificació de feina. Una presa de pèl sense cap dirigent apte.

John Pons John Pons | Hace 2 meses

MenurkaEs foto de un pleno , mucho antes de los incidentes. Este diario usa fotos de archivo, salen baratas

user Alicia | Hace 2 meses

La vocación de servicio público, supera la renuncia a los 4000€ brutos mensuales de retribución, todo lo demás, es secundario.... es lo que hay.

John Skene Lucho | Hace 2 meses

Sinceramente, no tengo ninguna simpatía por el PP ni por la señora Juana María Pons Torres, pero hay que ser honestos y reconocerle que fue rápida y actuó correctamente con los hechos ocurridos en Sant Joan, pidiéndole inmediatamente su dimisión al regidor Marc Marqués, ya que él no tenía ninguna intención de dimitir. Es un caso similar al del señor Mateo Ainsa. El PP y el presidente del Consell tienen la responsabilidad de obligarle a dimitir; de lo contrario, estarán desacreditados ante los ciudadanos. ¿Qué pasaría si el caso involucrara a un cargo del PSOE, PSM o cualquier otro partido? Seguramente, el señor Ainsa, el señor Villagranca y el PP en masa estarían pidiendo su dimisión. ¿Y si en el futuro ocurre un caso similar? ¿El Partido Popular callará o solicitará la dimisión? La inconsistencia en la aplicación de los principios éticos solo lleva a la pérdida de confianza pública. ¿O es que la honorabilidad solo se aplica cuando conviene?

Lógica Lógica | Hace 2 meses

En tu casa haz lo que quieras. En el consell no te quiere nadie. Eso os va a pasar factura. Per caparruts.

user Joan Pera | Hace 2 meses

Hay que tener jeta y tenerlos cuadraos, que podéis esperar de un tipo que pierde elecciones y lo enchufan en el Consell aunque no tenga ni idea del departamento que representa.? pues un gesto cazurro, débil y sin modales... en el pp tienen todo tipo de fauna, mientras tanto el Presidente Vilafranca mira hacia otro lado y le pasará factura, al tiempo.