TW

Som un grup de 35 estudiants de 4t d'ESO de l'IES Josep Miquel Guàrdia d'Alaior que vam decidir anar de viatge de fi de curs a Picos de Europa.Vam partir el divendres dia 26 de març, acompanyats de quatre professors, n'Emma Febrer, en Paco Pons, en Miquel Cereceda i en Miquel Frau, i vam fer escala a Madrid per anar a Bilbao on ens esperava un bus per dur-nos al nostre hotel de Suances (Cantàbria).Dia 27 vam anar a Cabárceno i vam visitar el Parc Natural on vam veure molts animals i un espectacle de lleons marins. Per la tarda vam visitar el museu d'Altamira i el poble de Santillana del Mar. De tornada a l'hotel ens vam aturar a Santander per anar de compres.Diumenge 28 vam anar a Bilbao, on el matí el vam dedicar a visitar el museu Guggenheim. Després de la visita, els professors ens van donar temps lliure per visitar la ciutat de Bilbao. Per la tarda, vam visitar el Palacio de la Magdalena, a Santander, i vam veure les platges de la zona.Dilluns 29 ens vam dirigir a Arriondas on ens van deixar un vestuari especial per realitzar el descens del riu Sella en canoa, vam fer 15 quilòmetres en 4 hores aproximadament, aturant per descansar i dinar. Per la tarda vam fer l'activitat de "paintball" on tothom va quedar ben colpejat per les bolles de pintura que no explotaven. Vam acabar el dia ben cansats, però vam disfrutar moltíssim.Dimarts 30 ens vam traslladar al poble de Fuente Dé, per pujar en telefèric a les muntanyes de Picos de Europa, que estaven nevades. Dalt les muntanyes feia molt de fred i nevava! Després ens vam dirigir al poble de Potes, on vam dinar. Ja al capvespre, vam anar a San Vicente de la Barquera, on alguns alumnes van veure al cantant David Bustamante. Quan vam arribar a l'hotel, després de sopar, vam anar al "Disco bar" del costat de l'hotel, on vam passar una estona ja que era l'últim dia del viatge. Ens ho vam passar molt bé, vam ballar i fer moltes bromes...
Dimecres 31 vam agafar el bus per darrera vegada, per a dirigir-nos a cap a l'aeroport de Bilbao per sortir amb l'avió cap a Barcelona on vam fer escala. Per la tarda vam agafar l'avió cap a Menorca per donar fi al nostre viatge de 4rt d'ESO.
Tots els alumnes ens ho vam passar molt bé i recomanem a tothom que visiti la zona de Picos de Europa.