Sant Climent 2024
Una qualcada de quaranta-cinc caixers per un gran Sant Climent
Maria Carrasco, Fiona Pons i Eloy Arnau, els santclimenters protagonistes a la qualcada
En total, seran 21 els caixers Sant Climent, gairebé la meitat de la qualcada, els que participarà a les festes del seu poble. | MIKEL LLAMBÍAS
Sant Climent16/08/24 4:00
Sant Climent es prepara per viure uns dies plens de música, cavalls i molta emoció, sobretot per aquells que en seran els protagonistes. Ja amb un any d'experiència, es repeteixen els noms propis de la Junta de Caixers de Sant Climent que va iniciar el bienni el 2023. Maria Carrasco, que va ser triada l'any passat per l'Associació de Veïns, tornarà a ser la caixera batlessa, així com Fiona Pons la caixera fadrina i el jove Eloy Arnau el fabioler.
También en Menorca
- La empresa 'Fuera okupas' desaloja a un inquilino en Maó tras no abonar el primer mes de alquiler
- Un vecino de Ciutadella, atacado por un pitbull: «Fueron cinco minutos de pánico, veía que me iba a matar»
- El experto desaconseja tanto el consumo de agua embotellada como tener ósmosis inversa en casa
- Reclaman una indemnización de 30 millones de euros por el bloqueo de la ampliación de Santandria
- Que el pequeño comercio de los centros históricos...
2 comentarios
Para comentar es necesario estar registrado en Menorca - Es diari
Que poco solidarios, Menorca en todas las tv y el alcalde de Maó sin suspender ni una sola fiesta en solidaridad con la catástrofe.
veis?? són més que a Migjorn jajajjaja